(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANNE BAKMA KOCAMAN GÖRÜNDÜĞÜME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANNE BAKMA KOCAMAN GÖRÜNDÜĞÜME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygularınız o kadar içten ve samimi ki insanın şiirin başına oturup saatlerce dinleyesi geliyor.. Annelerimiz başımızın tacı her şeyimiz onlar..büyük keyif aldım dinlerken üstadım gönülden kutlarım.. yürek sesiniz hiç susmasın..saygılarımla..ZİYA VAR
Her zaman ki gibi dört dörtlüktü ustaaaaaaaaaaaaa herkesin bir yanı çocuktur Alkışlıyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık _____________________________________________Saygılar selamlar
Sevgili ustam; Duygulandım, hüzünlerle karışık keyif aldım, kutluyorum. Emeğinize, yüreğinize sağlık, tebrikler. Bu duygu yüklü eserinizi bizlerle buluşturduğunuz için size çok teşekkür ediyorum. Sevgi, saygı ve selamlarımla, iyi günler…
Cennet annelerin ayağı altında, onlar gittikten sonra değerleri daha çok anlaşılıyor, güzel bir şiirdi kutluyorum şairi Yunusun diyarından selamlar.Puanım tam.
Tüm anneler bizim annelerimiz olsun.Yaşayanlara sağlıklı ömürler..Ebediyete göç edenlere rahmetler dilerim. Biz onların haklarını ne yazsak ne desek ödeyemeyiz.Kutlarım üstat saygımla.
Ayhan hocam kalemine ömrüne bereket yaşımız kaç olursa olsun Analarımızın yanında hep çocuk kalıyoruz yüreginiz var olsun maziye hüzünlü bir yolculuk yaptı anılarım Allah rahmet eylesin hakkın rahmetine kavuşan analarımıza yaşayanlara sağlıklı uzun ömür versin selam ve dualarla sayğılar hocam
Anne özlemini yıllardır yaşayan biri olarak bu harika şiirin omuzlarında ağlayabilir miyim ..... Kendi yürek sesimi buldum bu hüzünlü harika şiirde .Kutladım dost kalemi aynı ortak payda ile .
yakamoz şair her ne kadarda büyüsekte zannedersem anne sevgisi bir başka tat olarak kalacak bizlerde sizi üzdümse kusuruma bakmayın sevgi huzur ve sukunet yakanıza yalışsın saygılar
annemiz ve biz yaşayan annelere saglık sıhhat uzun ömür dilerim terki diyar eden Allahın rahmetine eren annelerede mekanı cennet olsun diyorum cok güzel bir anne şiiriydi saygılarımla...
Annemi çok küçük yaşlarda kaybettiğimden olacak,annelere yazılan şiirler beni çok etkiler. İçli şiirinizi kutluyorum değerli arkadaşım. Allah rahmet eylesin. Sağlıcakla kalınız...
Hüzün ve özlem ve yalnızlığında sığınacağın sımsıcak bir kanat ancak Anne yanı diyorum ya ne zaman okusam çimde bir sizi gelip yüreğimi ateşe veriyor eriyorum bir kez daha yine de okuyorum ve o güzel yorumu dinliyorum hayat ve hayatımız saniyelere bağlı olarak yaşamak kin hırs olmadan usta şiirleri hep güzeldir okuyan gözlere bende ÖYLE İŞTE derim aldığım kendi kalemime beğense de beğenmese de yazarım zaman zaman diyorum ve bir gün beğenecek kutlarım bu muhteşem kalemi
Nasıl bir yüce duygudur ki bu, Her duyduğumuz da, her okuduğumuzda bitiyoruz ! Her anamız aklımıza getirildiğinde, hatalarımızı yad edip titir titriyoruz ! Analıyken de ölüyoruz ola ki bir gün anamız ölecek diye Ana yokken de kat be kat ölüyoruz gitti canımızdan en büyük ana parçamız diye ! Ana, ana, hep ana diyoruz Ahhh !..Anacığım ahhh !... Sen varken de ölüyoruz Sen yokken de ölüyoruz Ama yine de sensiz olamıyoruz !!!... Ölürken de yaşamak ve yaşatmak uğruna, Yılmadan, bıkmadan. usanmadan, Öylesi bir yılgınlık icat edilseydi bile Hep ana diyeceğiz ve hep ana diyoruz Ana gibi bir yari hep bağrımıza basıyoruz ve hep bağrımız da saklıyoruz !!!... Ve de ancak mutlu oluyoruz !!!....
EVET ,YAŞARKEN KİM BİLİR Kİ GERÇEK ANLAMDA ANNENİN KIYMETİNİ.ANALAR ELİ ÖPÜLESİ,DUALARININ BİZE ZIRH OLDUĞU ANALAR...GÜZEL VE HÜZÜNLÜYDÜ EFENDİM.SAYGILAR...