(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK DEDİKLERİ BUMU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK DEDİKLERİ BUMU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk bu mudur sevip te kanamak mıdır yoksa tek taraflı habersiz sevmek mi hangisi Akgül hoca çok mu sevmek sevmek bu mu sence ne güzeldir sevmek beklemek sende bu aşkı gelecek diye bekleyenlerden misin bazen aşkta sıranı beklemek lazım diyorlar nerde beklersen bekle severse gelir bulur seni çok mu sevdin be üstat çok mu gelirse zaten senindir sayın AKGÜL kimler unutulmuyor ki pardon doğru yaşadığın en kötü hatıra bile yüreğinde iz bırakıp unutulmaz ama hayat devam ediyor sevgi sınırsızdır birinin giden boşluğunu gelen misafir doldurur her şey alışkanlıklar dan ibarettir sana kim yakınsa günün onla geçiyorsa bakıyorsun ki gülüşüne konuşmasına davranışlarına bile yanında oldukça zaten sevgini verirsin seversin hayat yaşananlara alışkanlıktan ibarettir bir gün rakıda ararsın olsaydı diye bir gün içtiğin çayda bir gün yediğin lokmada hep varsa yanında ise çok uzakta da işte o zaman sevmiş tirsin yanında olmasa bile her gün yanındaymış gibi onla yaşamak onla yaşıyorsan sen sevmişsin derim Kıymeti önce kendine ver sen kıymetlisin ben kıymetliyim demek bence geçen zamanı bekleme gelmeyecekse güzel hatıraların sende kalsın Evet güzel ve de anlamlı sevgiler koca yüreğe AKGÜL hoca saygılar :))
meral melek kaya tarafından 5/1/2014 5:52:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
meral melek kaya tarafından 5/1/2014 5:54:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
öyle içten güzel dugularla yazmışsınki çıraak yorulmadan usanmadan bu denli uzun azadıya yazdıgın için o güzel yüregin hep gülsün evet insan uzukta olsa yakında olsa sevmenin tarifi yook seviyorsa seviyordur o güzel yüreğini yorumlarınla maviledim s.s çıraaak
IIIII HER KİM SİZE AŞIK OLDUNUZ DİYORSA BENCE HAKSIZLIK YAPIYOOOOR.
SEN AŞIK FALAN DEĞİLSİN AŞIK OLUNCA İNSAN Bİ KEREM BÜTÜN KÖTÜ ALIŞKANLIKLARINDAN ARINIYO ŞEKİL" A"DA GÖRÜLDÜĞÜ GİBİ,.yANİ BİRALANMIYO.
sONRA KENDİSİNE DAHA İYİ BAKIYO ÇÜNKÜ YÜREĞİ ARTIK BAŞKASININ EMANETİ OLUYO.yani kendini yiyp bitirmiyo. sen aşık falan değilsin.ÜSTELİK KENDİNİ SEVMİYORKEN BAŞKASINI NASIL SEVERSİN.KENDİNİ SEVSEN NASIL HARAP EDERSİN HAAA!
sevmek bu güzel söz neden bu kadar gariptir işte buna bir türlü aklım almıyor aslında sevmek mutlu olmanın en güzel yanı değilmidir şair söylermisin
bana arada bir dediğim gibi sen aşıksın arkadaş demek geldi içimden amma bu şiir bir başka anlatır seni bir başka derleşirsin kalem ve kağıtla
neden diyorum neden sevgi bu kadar ucuz sevmek sadece kendince sevmek bu da hatalı o zaman belkide sen haklısın sevgi tek taraflı olmamalı
değilmi çünki tek taraflı sevgi sadece acı verir diye düşünürüzde neden bunu bir sevene soramayız evettt işin özü sevgi garip sevgi öksüz bu
şiirinden ancak bunu anladım sevmeye tövbelei bir yürek ama biliyormusun sen sevgiye aç yürekle yazmışsın bunu sen istediğini yaz anlamı bu gib
geldi bana şair neden hep kendini zorluyorsun neden hep kendine haksızlık ediyorsun insan sevdiği zamana bunu çığlık çığlığa dünyaya haykıra
bilmeli sevmek sevilmek bu herkesin her yüreğin hakkı ne kadar korkularımız olsada lay lay lomla geçecek zaman kalmadı gibi geliyor bana
ama bu benim şahsi görüşüm katılmak yada katılmamak sevgili şairime ait neden sizin şiirlerinizde benim çenem düşüyor ya bu aykırı yazışmasımı dır
anlayamadım yada beni derinden etkileyen sözlerimi işte bunu bende bilmiyorum :) sevgi ile kalın ama dilerim hayatta yalnız kalmayın desem :)