Sakalından bir kıl çekti yaşlı Bilge, “Bu sana değirmen ödüncü!..” dedi Ve devam etti…
- Hayatta farklı bir şey yapmak istersen, Akıntıya karşı yüzmeyi dene Ya da, sol elinle yazmayı! Önce kendi ezberini boz!
- Umudunu kaybetme ki, Güneş gözlerine doğsun! Korkularını tatile çıkar! Unutma, Ölümden öteye yol iki!
- Dahası, İçinin kirini temizlemek için, Banyo suyuna katacağın, Ezgisiyle sözleri sana özgü, En az bir türkün olsun! Karadeniz havaları gibi, Olumlu, Güleğen Ve de oynak…
- Önemli bir görüşme yapacağında, Yakana sütbeyaz bir karanfil tak! Sonuç alsan da, almasan da, Çıkarken masaya bırak!
- İnsanlar, Günlük hayatta yüzde seksen, Beden dilini kullanırlar; Bir boy aynan yoksa da, edin, Yansını severek saygıyla izle! O senin, En muteber, en doğrucu, Eli öpülesi Öğretmenin!
- Diyelim iki yüzün var, Biri asık surat, diğeri güleç, Özünü muhatabın bil, Beğendiğini seç!
- Haa bir de, Parmak izine denk, Dillere pelesenk Tam senlik öğüt, “Kendin ol” diyeceğim amma, Bulunmaz dibi! Yediğin, içtiğin doğal değilse, Biraz zor gibi!
- Son kelam: İhtiyaç duyarsan özlü himmete! Bir beyaz kıl yeter dilsiz ibrete; Nokta.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NOKTA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NOKTA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam ve saygılarımla..