Edepsiz her sözünü, hep kine ekin eder Allah’a isyan ile, gazabı yakîn eder Her çene açtığında, kırk yalan sökün eder Sorana, "dürüstüm" der, asla bühtânı bilmez!
Körelmişse insanda, irâde denen silah Bağlanır basireti; iblis olur kalbe şah Hevâyı ilah yapan, bir daha olmaz iflah Günde beş davet gelir, uyur, ezanı bilmez.
Sanma ki düz giden yol, her zaman düze çıkar Her fânînin mevsimi, sonunda güze çıkar Dünya denen şu handan, kabre insanlar akar Bakar, gâfil mezara, gerçek hazânı bilmez. Bakar, gâfil mezara, gerçek hazânı bilmez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BEDBAHT SULTAN'I BiLMEZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BEDBAHT SULTAN'I BiLMEZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Körelmişse bir kulda, irâde denen silah Bağlanır basireti; iblis olur kalbe şah Hevâyı ilah yapan, bir daha olmaz iflah Günde beş davet gelir, uyur, ezanı bilmez.
Fırından yeni çıkmış, buram buram ibret kokan dizelerdi üstad. Maşaallah, barekallah demek geldi içimden. Saygı ve selamlarım daimdir...
Mal, sanır sermayeyi; zamanı, anı bilmez.
Mucizeler yağar da, toprağın sinesinden
"Ol" diye emir veren, Yüce Sultan’ı bilmez.
Emrine âmâdedir, yiyecek, içeceği
Aklına gelmez, heyhât! Gün gelip, göceceği
Gezer bağı, bahçeyi, bakar, görmez çiçeği
Lâle, nergis, papatya, gülü, reyhanı bilmez.
tebrıkler..iki kıymetli yüreğe olsun
saygımla....