eksilen ve eksilten bir tavır içindeyim siyah bir mürekkep damlamış sesime nazenin bir düş çiziyor gözbebeklerimi bir cerrah nezaketiyle
uyumak eriyip giden bir vaktin kollarından çekip almak gibi aşkı uyumak bir damla gözyaşını çekip almak gibi çeliğin içinden garip bir telaş ile bir garip telaş içinde hep
yol almak umarsızca içli bir şiire yıldızların saçlarına ağıtlar yazmak bir kuy/t/uda ve yapayalnız mahfi bir dervişin zikri gibi uyumak
uyumak bir bulutu emerek gecenin koynunda mai telvesi genzimde orta şekerli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
orta şekerli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
orta şekerli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel dizelerdi Songül üstadem severek okudum, Yüreğine kalemine sağlık Yürek sesin hiç susmasın............ Saygılar selamlar......................
Artık yazamıyorum Yazdığım her şey yarım Şiirler bozuldu Kekeme bir şairim.
Kahve hatrına Yazıyorum iki satır İdare et artık Uykum ağır, Ağır ağır dalıyor Ruhum uyuşuk, zihnim körkütük sağır.
Neredesin ilham denen serseri Bugün geç geldin Hangi güzel için sattın bizleri. Geldin, Yoksa, Bitmiştim.
Köpük gibiyim Ömrüm kısa Hep dilimde gitmek sözcüğü Bir o yana Bir bu yana vuruyor Toplan artık Şiir dediğim binbir türlü saçmalık.
Evet ne oldu bilmiyorum Sanki sözüm bana, Güzel iki laf yazmadan daha Dilim tökezliyor Kalkamıyorum, Yalnızlığım şiirsiz Gecenin karanlığında kayboluyorum.
Melik Haker tarafından 3/2/2013 12:35:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine kalemine sağlık
Yürek sesin hiç susmasın............
Saygılar selamlar......................