Yalnızlığımın gölgesi zuhur edince duvarlarıma İrkilir odamın Lambaları Sönerler birer birer Önce odamın ışığı ardından şehrin tüm ışıkları dalar uykuya , Benden evvel. Kalakalırım .
Yalnızlığın kanadına takıyorum esaretimi Ruhum ruhunda mülteci, Yokluğun ile varlığının bilinmez dehlizlerindeyim Sonsuzluğunun Coğrafyasını ezberliyor ayak bastığım her sınır Yokluğunun Notalarında Raksediyor ıslak parmaklarım Sessizce ağlatıyorum inleyen dizelerimi ,Koklayamadığın Her Sayfaya. Bu şehir mi tenha yoksa insanların nankörlüğüne dayattığım mesafelerim mi? Bilmiyorum .
Yalnızım. Soğuk Sessiz Karanlık ve Bomboş , Her yer.
Boğuluyorum . Denizsiz, Yağmursuz ve Su’suz Tenime mil değmeden Ölüyorum .
Benim gibi nice yalnızlar vardır bu yaban gecelerde, Kimbilir? Kuyrtu sokaklarda sızan biçare Ayyaşlar Zemheriye vaktinde üşüyen Ebabiller Yağmurdan ıslanmış zavallı Kedicikler Gökte parlayan yıldız ,ona küsen Ay Belki de herkes Benim gibi Yalnızdır.
Her canlı Yalnızlığının gerekçesini yaşıyor bu Alemde. Kimi Hala Yaşıyor ,Kimi de çoktan Canını Can’ına teslim etmiş.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y A L N I Z L I K şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y A L N I Z L I K şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzelliğin; hiçbir kelimenin anlamında bulunmayan, zemzem suyu ile beslenmiş bir fidan, lütuf suyu ile yıkanmış sadakat, kalbin ilk harfi, akıl, edep, konuşma ve güzel sözlerin tümü içinde, ruhunda, Ruhundan taşanların büyüsünde… Sade, sevecen, konuşabilen yüreğinle, aşk, can, güzellik, tatlılık ve özlemlerin hepsini içine hapsetmiş bir şiir.. Yürekten kutlarım,sevgilerimle.
En Değerli Arkadaşım Güzel Duygularına Tarif Edilemez Yorumsuzluğumuzun Yokluğunda Boğulmadan Hasretine Ve İçerdiği Okadar Ağır Duygusala Bağlayan Dizelerinin Yeryüzünde Bir Başka Tarifi Daha Mevcud Değil.İnan Buna. Dileğim Cennette Bir Akşamüstü Sevdiğinle Buluşman Asla Üzülmemen Dileğimle Sevgilerimle! Teksin Sen Bu dÜnyada Güzeldi Şiirin Onlar Yaşar Ama Bilmezle Savaşır Çığlıklarında Dizeler .Tarifi Yok Bu Acıların Siyahlar Giyer Yalnız Suratlar Etrafında, Gölgenden Bile Kıskanır Olmuş Zaman Gezdiğin YerlerdeAnlamaz Seni Kimse Başka Ağlayan Ayak İzlerin İsyan Ediyor,Aslında....Sevgilerimle..
Yalnızlığın kanadına takıyorum esaretimi Ruhum ruhunda mülteci, Yokluğun ile varlığının bilinmez dehlizlerindeyim Sonsuzluğunun Coğrafyasını ezberliyor ayak bastığım her sınır Yokluğunun Notalarında Raksediyor ıslak parmaklarım Sessizce ağlatıyorum inleyen dizelerimi ,Koklayamadığın Her Sayfaya. Bu şehir mi tenha yoksa insanların nankörlüğüne dayattığım mesafelerim mi? Bilmiyorum .
....
Boğuluyorum . Denizsiz, Yağmursuz ve Su’suz Tenime mil değmeden Ölüyorum .
______________________Ahh be canımmm... seviyorum senin o güzel yüreğini ve kaleminin akıttığı gözyaşlarını... aslında binevi kendimi sen de buluyorum... ve içim daha bir hüsranlaşıyor... acının en dem halini yaşamak çok zor bilirim... :S
Kalemine yüreğine sağlık canım benim... o güzel yüreğine sevgilerimi kocaman kocaman iletiyorum... seviliyorsun her dem... ;)
yine her zamanki gibi insanın içini acıtan bir şiirdi ben en azından böyle anladım evet bir siz değilsiniz yalnız çok kişi var buna emin olabilşrsiniz herkes tabi kendi çektiği yalnızlığı bilir ilkönce sizin gibi umarım bu yalnızlık son bulur her şeyin gönlünüze göre olması dileğimle sevgi selamlarım kardeşime