İnsan gözlerini kapatınca çocuk olabilmeli Hayalleri olabilmeli Sabuncuk misali pır pır
Başının üstünde baloncuklar uçuşabilmeli Küçücük olmalı elleri Uçuşturabilmeli o ellerle sabuncuktan balonları fır fır
Ödleri de patlayabilemeli bir dokunuşla patlayacaklarından İçlerinde zamanı ölçen kum saati olmamalı Koca bir yürek sığmalı
( Seyirciye küçük, oyuncuya büyük gelmeli )
Bir elmalı pasta dar gelmemeli Hiç beklemediğin anda dudakları bükülmemeli Gözlerle olmasa da, sözler sığdırabilmeli
Gaddar bir sivrisineği içine hapsedebilmeli Koltuğuna geçip karşısında gülebilmeli Oh olsun şu kanımı içen katilime diyebilmeli
İçindeki aynadan kendine bakabilmeli Kurdeleli saçlarına dokunmak isterken, -hoop demeli aynadaki öteki yüzü, küçük yüzüne -nereye yine benden izinsiz böyle?
Tutup ensesinden askıya asabilmeli Balonları patlatmadan onu itip bir adım öteye geçebilmeli...
Gazeteciden bir pula habersiz gazete isteyebilmeli Suratına aval aval bakan gazeteciyi okuyabilmeli Dönüp giderken ardına son kez bakabilmeli Gazetecinin hareketini görebilmeli Utandırmayı da bilmeli...
Şimdi çay vakti ve Elmalı pasta Unutup çayına ikinci şekeri de atabilmeli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baloncuklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baloncuklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kızlarıma sık sık çocuk kalın nasihatinde bulunuyorum. Onlar ise büyümek için zamanı el birliğiyle iteliyorlar. Hiç sormuyorlar "Sen büyüdün de ne oldu" diye. İşlerine gelmiyor belki de. Ah keşke, unutup çayıma ikinci şekeri atabildiğim bir an olsa dedirtti bana şiir. Ve yazma isteği uyandırdı. Her vakit olduğu gibi.
En doğru yerden sen baktın şimdi öykücüm. Ne güzel bir yol haritası bu böyle..."Öğrenmek için yaşamak, yaşamak için büyümek, büyümek içinse küçülmek gerek."
Bana pembe balon düşmüş gökyüzünden, ne güzel. Çocukca sevinilecek kadar güzel "baloncuklar" :) Kalpten teşekkürlerimle.
çok naifti şiir
bu tür şiirlere bayılıyorum
tebriklerimle