(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İsyanlarda yürek. Yorumları okudum herkes aynı kanıda. Ne yapalım olmuşla bitmişe çare yokmuş. Geleceğe umutla bakmaya devam edelim. Yaşadıklarımızdan ders alarak. Ama tabi ki isyanımızı, hüznümüzü, kırılganlığımızı içimizde tutmayıp en sadık dostumuz olan kalem ve kağıda dökmekte hakkımız olmalı. Yürek ferahlıyor azda olsa.
nedir bu çektigim senden,yaptiklarin canima yetti ama sana yetmedi senden gelene razi oldum can gitti canimdan ômûr gitti ômrûmden kiymetimi bilmedin.demis siir.
Bu içten anlatımınıza teşekkürler Kadir Bey, az sözle çok şeyler anlatmışsınız, Rabbim yürek sesinizi duymuştur inş-Allah... Selam ve saygılarımı yolladım...
Güneri Yıldız tarafından 2/17/2013 12:15:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
ŞİMDİ YAN YANDIĞIN KADAR ÜSTAD, YANDIĞIMIZDIR BİZE KÂR OLARAK KALAN. GÜNÜNÜZ ŞEN OLDUN. AŞK I MECAZİDEN AŞK I HAKİKİYE VARANA KADAR YANMAN DAİMİ OLSUN. BU SANA DUAMDIR BİLESİN AZİZ DOST.
gün doğmadan daha neler doğar kardeşim.. birkaç sonrası neler olacağını bilirmisin bahar neler getirecek..kim bilebilir.. asırlık çınar devrilmesin inşallah..seven yürek çınardır.. yeterki içten içten çürümesin..kahırlarla.. güzellikler hep daim ola esen kalınız
eyvallah başım üstüne işte bu yüzden rabbime çok şükürler ediyorum beni insan olarak yarattığı için çay diyarından selam ve saygılar çokça yüreğinize bulunduğunuz yere
saygı bizden sevgiler selamlar / biz hangi cümle yazılanın dışında ne fısıldar diye cümleyi okumaktan ziyade dinlemeyi öğrendik saygı ve selamlarımla...