Hani geceler vardır Uzun ve kasvetli Sağır ve dilsiz Aman yoktur!..
Kapkaradır her yer Sarılmıştır tüm bedenler Ay hilal olmuştur O geceye inat!..
Duvarlar zindan olmuştur Adımlar ölüm Basılan yerler ise mezar Giripte içinden çıkılmaz!..
Bir zincirin halkasıdır Doğruları idam eden yanlışlar..
Devrim diye bağırırken Dışarda ufak kalabalıklar. Denizim yalnızdır içerde Sesi gecmez demir parmaklıkların Yıllanıp küflenmiş pasından..
Hani geceler vardır Uzun ve kasvetli Sağır ve dilsiz Aman yoktur!..
Aman nedir bilmedi hiç Boynuna urgan geçirilipte Son isteği sorulduğu an... "ille de devrim" diye gür ve hoyratca Süzülüverdi çatlayıp kurumuş dudaklarından.
Gülümsedi karanlık gecede gelen ölüme Belki doğacak yeni bir şafağı Olmayacaktı bir daha.. Şafakları emanet etti bize Şafakların adı devrim oldu O günden sonra Devrimin adıda genclik..
Gençliğin damarlarında asilik Asiliğin çemberinde tutku Tutkunun ortasında birlik..
Adına Deniz dedik karanlık gecelerin Ürpermedik!. Gözlerimiz görmesede yürürken.. Bir bir yarmalıyız sislerini Cehaletin kalıplaşmış sınırlarının Aşacağız elbet gece karanlık,ay hainde olsa Yürüdüğümüz yollar tozlu yada çamurlu da olsa..
Hani yürüyecek bir yol bulamasakta, Biz öğretmedik mi yürümekle yolların aşınacağını..
Arşınlayacağız kalelerini bir bir Karanlık köhne kalmış diyarların.. Hepimiz ışığız , hepimiz yakamoz Varsında karanlık olsun üstümüze düşüpte gelen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adım Deniz'dir Benim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adım Deniz'dir Benim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aman nedir bilmedi hiç Boynuna urgan geçirilipte Son isteği sorulduğu an... "ille de devrim" diye gür ve hoyratca Süzülüverdi çatlayıp kurumuş dudaklarından.
Güzeldi... Etkilenerek okudum. Ulusça o karanlık günlerin acısını çekiyorum Tebrik eder, yürekten kutlar, Selamlar, saygılar sunarım.
Boynuna urgan geçirilipte
Son isteği sorulduğu an...
"ille de devrim" diye gür ve hoyratca
Süzülüverdi çatlayıp kurumuş dudaklarından.
Güzeldi... Etkilenerek okudum.
Ulusça o karanlık günlerin acısını çekiyorum
Tebrik eder, yürekten kutlar,
Selamlar, saygılar sunarım.