Bir garip rüya içindeyim, korkuyorum ki ; bu rüyada mahsur kalacağım galiba. Belki ben unuturum, uyanamam diye Çalar saatimi de kurdum. Ama onun sesi de uzak çok uzak bana.
Dipsiz bir kuyuda, karabasanlar çepeçevre sarmışlar etrafımı bir aman vermiyorlar. Düğüm düğüm olmuş boğazım kendi sesim uzak bana. Kendimi bile duyamıyorum sana seslensem ne fayda!
Ellerimi uzattım umutsuzca sana sen halat ol da uzan bana diye Ellerin uzak Çok uzak bana
Oyuncağı oldum karabasan bebelerinin Kah bir çölde kah bir okyanusun ortasında buluyorum kendimi.
Bir yudum su olsan, çölde heyecanla aradığım dudakların uzak çok uzak bana.
Bir parça toprak olsan, denizde karşıma çıkan, sımsıkı tutunacağım Saçların uzak Çok uzak bana.
Bir garip yolaşığı oldum, senin derdinden düştüm yollara ayaklarım bugün isyanlarda artık. Sana doğru koşuyorum ama, ayakların, benim olmadığım her yere çok yakın. Adımların uzak hemde çok uzak bana.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir garip yolaşığı oldum, senin derdinden düştüm yollara ayaklarım bugün isyanlarda artık. Sana doğru koşuyorum ama, ayakların, benim olmadığım her yere çok yakın. Adımların uzak hemde çok uzak bana.
mükemmel dizeler efendim cok begendim kaleminiz daim olsun saygılar..
Bir garip yolaşığı oldum, senin derdinden düştüm yollara ayaklarım bugün isyanlarda artık. Sana doğru koşuyorum ama, ayakların, benim olmadığım her yere çok yakın. Adımların uzak hemde çok uzak bana.
Sayın Yaman,
Güzel dizelrdi tebrik ederim,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun saygı ve selamlarımla
senin derdinden düştüm yollara
ayaklarım bugün isyanlarda artık.
Sana doğru koşuyorum ama,
ayakların, benim olmadığım her yere çok yakın.
Adımların uzak
hemde çok uzak bana.
mükemmel dizeler efendim cok begendim kaleminiz daim olsun saygılar..