Esmer bir çocuğun gözlerinde uyandım hayata, Deli dolu pervasızca gecen günleri yürüdük beraber. İLK adımda ezberledik hayatı, sular seller gibi Yıllar aldı başını gitti ama bizi bıraktı sınıfta. Unuttu kendi halinde başını alıp giderken o, Kaldım çocukluğumla ben başbaşa..
Ben daha büyümedim ki.. Unutuldum sadece Hem de ; Plastik bir topun peşinden saatlerce, Kan ter içerisinde koşup dururken, Zamandan , yarınlardan bi haber olan Kıvırcık saçlı bir çocuğun yüreğinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞtüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞtüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
keşke hep bir topun ardında koşsaydık, akşamlara kadar, oyunlarımız olsaydı hep, oyuncaklarımız. düşseydik. dizimiz ve ellrimiz kanasaydı, ama hep bu kadar masum kalabilseydik... büyüyoruz. işte yeni bir yıl daha...gerçekliğimizi yüzümüze vuruyor tüm sokak ışıkları bugünlerde, yitirdiklerimizi haykırıyor yeni yıl şarkıları... ... güzel şiirinizi kutlarım... saygılar...
sürgünce tarafından 12/31/2007 3:11:28 PM zamanında düzenlenmiştir.