Yeni bir yıl daha merhaba dedi usulca "beklenen benim" der gibi. Geçmişin yağmalanmışlığına göz kırparak ısırıyor, umut.
Karnı burnunda kadın misali güneş doğdu doğacak ne varsa süpürecek geceden kalan bir eksik iki fazla talan olmuş işte yalan, dolan. Senide süpürecek biliyorsun, sende kalmayacaksın.
Eksiklerim var, bir yarım kalmışlık Bir taş var işte nazlı, aksi, huysuz nereye oturtsam durmuyor yerinde emanet bir havası var, sen bilirsin hatırlarsın yani.
Şiiri yazarken birden duruyorum Tıkanıyorum daha doğrusu, öyle derler. Düşünüyorumda Seninle ne yapsam hep yarım kalıyor Bitiremiyorum seni
Sen yeditepeli şehrin cüce yalanı ben akdenizin koyu siyah arsızı ince bir ipte dans ettik acemice düştük saman alevi renkli bir ateşe. Sen yalandın, yanmadın Bende yandım arlanmadım Daha ne diyeyim kendime Bu şiirde bitti işte sonunda..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eksik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eksik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben şiirde anlam bütünlüğüne önem veririm ve açıkçası şiirinizde bunu bulamadım.alışılagelmiş cümlelerin dışında cümleler kurmuşsunuz ama bu arada anlam bütünlüğünü yakalayamadığınızı farkedememişsiniz...
daha anlam yüklü ve daha güzel şiirlerinizle karşılaşmak dileğiyle...
esen kalın...
KIŞ GÜNEŞİ tarafından 1/3/2009 11:49:34 PM zamanında düzenlenmiştir.