Karardı hava sevdiğim, bugünde akşam oldu, sensiz günlerimde, senden vazgeçmedim, senden... senden... kahretsin!
Seni özlemek mübahmıydı bana? bir kalem boşluğunda seni anmak, her gece aynı rüyadan terler içinde uyanmak? Seni sevmenin, mükafatı bumuydu söyle!
Geçmedim gülüm senden. geceler kadar sessiz ve suskundum çoğu zaman , Ah gülüm ah, Ellerimizde büyüttüğümüz tertemiz düşlerimiz vardı bizim, Gözlerinin deryasına daldığım baharlığın. söylesene alın yazım!
Kaç sefer ulan! Kaç sefer sensizken ağladım bir bilsen! Yazdırma bana şu şiirleri artık! Kurudu mürekkebim, Ben senden bir gün geçmedim geçmedim!
Gece saatin 3:00’ü ve ben sevdanla kalakalmışım izmir karanlığında! Şimdi hangi şiirde haykırmalı, Hangi mısrada gömmeli seni? Sensiz dizelerimin, gizli öznesi! Bak sensiz bile parıldamıyor saat kulesi!
Bir masaldı sana anlattığım, yüreğimin bereketsiz yanı! Çok özledim seni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Özledim Seni! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Özledim Seni! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kutlarim dizelerinizi ve yazan yuregi
sevgimle