çığlık atsa nedir, konsolu boş kelamlar sevinse balmumu dudaklar kendince düş gömü gibi estikçe rüzgâr maviden mahrum çergâh hatırda ne kaldıysa noksan bildiğini zannediyorum öykünür ukdelerim sen yoksan...
an oldu gurka yattı belkilerim çokça da öfke besili her renk kendi yerinde güzeldi kuradı nicedir goncalar onca hevâ zayî oldu sendeledi sen diledi...
şevk olmadan neyin zevki olur ki hatmi çiçeği gibi tükenmişse duan addettim hep, ahdettiğim kadar a r a d a gelirim demiştin ya öyle çok aradım ki!
bilmedin duymadın bakma!
kimse anlamaz şerler birikti içime ister istemez senden erte bahçemde serçeleri güvercin saydım martıları habercin eksilmedin hiç eksilmedi hiç, o güze yamalı perçin!
çıldırmış suskulardı dört bir peykeye saldıran özlem karanlık odaydı renk tayfı flu umudu alınmıştı pastörize gecelerin oysa gecikmişliğinden kavî kabukların vardı vardın yokluğun kadar gerçektin tokluğu adımlarına musallat bir masalda güdük harflerin firketeleyebildiği kadar o tasta
bağlandığın ilmek yağlıydı unutmak çürük patiska!
hasret pejmürde resimlerden usandı sonra peşmerge rüyâlar, yılkı dualardan gökyüzü çıldırtırcasına maviydi göz yükü yenilgen mayi
hasret sunaklarını zil aldı şimdi şiir yazmayı unuttum bu şehir beni sensiz çiğnedikçe adına dolanan harfler harabe avane bir temlik kaldı senden öte
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
M A V İ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
M A V İ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum, selam ile