Ruhum yorgun ruhum bitkin ve/de güçsüz damağıma yapışan hüznün karası yokluğuna teslim olan ben yürüyorum yürümek buysa ...
Solumda sonsuz bir yara ta şuramda derinliklerimde ki saklım... Ahirliğim sebebim sen bende ne yıkımlar yaşattığını biliyor musun? nasıl bir göçük altında kaldığımı bir suçlu gibi nasıl bir bedel ödediğimi biliyor musun? ______ ismim düşmüş soğuk kaldırım taşlarına
sevdamın elleri kalmış boşluğuna saplı halde ayrılıktan kalma gözyaşı düşmüş nasibime sancılı kelimelerim kanamış senelerce kan içinde artı kırmızı çok yakıştı gözlerime senden sonra ... Gecesi soğuk hasretinle üşürken, Sana titreyen yüreğim, Yorgun hayatımın çaresizliğine ölürüm. Başı, sonu yok hayatın, Bir gelsen, bir gülsen, Bir dokunsan, akacak, taşacak, Gözlerimden tümcelerim. Hiç bir güneş ısıtmaz artık, Üşüyen düşlerimi, ve ben, sende deliler gibi hoyratça sevmeyi, özgürlüğü, Bir o kadarda Tutsaklığı yaşadım. Ha... bir(de) Aşkın korundan doğumlar yaşayarak, Harlı yanmayı öğrendim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saklımda saplanan sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saklımda saplanan sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzeldi
tebrikler
selam ile