Uzanıp da tutmayı bilebilseydi elleri, büyük bir aşkla bakabilseydi, tutsağı olmuş,aşkın renginde açmış gözleri. Bilebilir mi ki sessiz çığlıkların vura çarpa yüreği nasıl kanatırcasına ezdiğini?
Söylesene,
duyabilir mi O nun,sağır olmuş taş kalbi, duyabilir mi,söyle ağlayan kemanın kırık teliyle söyleyebildiği, hüzünlü sesini.
Bilir mi gözleri, aşkın mavisiyle,kor alevler gibi bakabilmeyi?
Bilir mi o elleri, karanlığın içinde bir ışık tutabilmeyi?
Bilir mi o sevgiden yoksun, çatlamış dudaklarıyla aşkın adını silmeden yüreği sımsıcak öpebilmeyi?
Bak,kaya bile delik deşik olmuş sırtından vuran dalgaların hırçınlığıyla.
Seyret şimdi,
akşam güneşinin nasıl kaybolup gittiğini. Karanlıklara boyanmış,gözlerimin perdelerini. Bir çöl fırtınasının hayalleri nasıl silip bitirdiğini
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OTUR VE İZLE ŞİMDİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OTUR VE İZLE ŞİMDİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylesene, duyabilir mi O’nun,sağır olmuş taş kalbi, duyabilir mi,söyle ağlayan kemanın kırık teliyle söyleyebildiği, hüzünlü sesini. Bilir mi gözleri, aşkın mavisiyle,kor alevler gibi bakabilmeyi? Bilir mi o elleri, karanlığın içinde bir ışık tutabilmeyi? Bilir mi o sevgiden yoksun, çatlamış dudaklarıyla aşkın adını silmeden yüreği sımsıcak öpebilmeyi?
''Bak,kaya bile delik deşik olmuş sırtından vuran dalgaların hırçınlığıyla. Seyret şimdi, akşam güneşinin nasıl kaybolup gittiğini. Karanlıklara boyanmış,gözlerimin perdelerini. Bir çöl fırtınasının hayalleri nasıl silip bitirdiğini Otur ve izle şimdi...'' tebrik ederim çok güzel
Soğuk bir kış gününde, titrerken ellerim, buz keserken ayaklarım, bahar güneşi misali sımsıcak geldi yüreğime bahar gülleri,,, şiir harikaydı, ısıttı,,, yorum da, fon müziği de çok güzeldi. Çok beğendim,,, İzninizle bu şiirinizi face sayfamda paylaşmak istiyorum. Sevgiler,,,
Bir hicranı alemde coşan yüreğin feryadı yansınmış mısralara,yaşamdır her şey vardır onun bütününde...Hiç beklemediğin yerde merhametli bir mehtap ışığı doğacağını unutmayınız.Çok anlamlıydı,hüzün doluydu.Kutlarım...Sevgi ve selamlarımla can şaire...
İçtenlik bu işte yaşanmışlıkları anca yaşayan insan bu kadar güzel yorumlaya bilir her şiirinde olduğun gibi muhteşem bir şiir muhteşem bir yorum aşk acısını hüznü çekmemiş görmemiş bir insan bu kadar içten söyleyemez inanmıyorum yaşamının özü anca bu kadar yansır şiire yüreğine kalemine sağlık çok güzel...