Yağmura, kar fırlatsam da Aşk var… Fırlatmasam da… Yine o var
“sevmiyorum” demek, Var ya sevmek/ biraz da, Sonrasında yine aşk var…
—güzelliğin, kendine Bak bende kendime göre seninim, Sende kendin kadar güzelsin işte!
Düşün! Ama çok değil/ az, Ben sende “sen miydim?” Yoksa aşka yeminli miydim?
“seviyorum” diyebilmek, Sadece yürek gıcırtısı, Gökyüzü esmer bir gencin yüzündeyken… Sende öylesin içimde… Karanlık gibisin, Aramaya gerek yok o senli güzelliğini, Yalnızlıksın/ yoklukta bir renk olsan ne fark eder ki…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Gıcırtısı/ Biraz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Gıcırtısı/ Biraz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular,anlatım ve şiirin harika olmuş Emre Can.Bu güzel gönül damlalarını tam puanla yürekten tebrik ediyor,selam ve sevgilerimi sunuyorum Can Dost Yürek...
Aramaya gerek yok o senli güzelliğini, Yalnızlıksın/ yoklukta bir renk olsan ne fark eder ki… söylüyorsun güzel kelam arkadaş hiç durma şiire davaam ...
cenntbeyza tarafından 12/1/2007 3:15:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
seviyorum” diyebilmek, Sadece yürek gıcırtısı, Gökyüzü esmer bir gencin yüzündeyken… Sende öylesin içimde… Karanlık gibisin, Aramaya gerek yok o senli güzelliğini, Yalnızlıksın/ yoklukta bir renk olsan ne fark eder ki…