Zaman su misali Akıp gider oldu ellerimizden. Oysaki zaman Adem’e verilmiş nimetti Bilmedik kurbanım bilemedik Bir mümin hesabını vermeden Ayrılamazdı yerinden bilemedik Ne kadarda umursamaz olduk zamanı Hor kullandık harcadık kadavrası kırık saatleri Ve tükettik ömürleri… … Bizim secdede geçen Gözyaşıyla yıkanan gecelerimiz vardı. Yürek dolusu aminlerle süslediğimiz İlahi dergaha yolladığımız dualarımız Dost mescitlerinde nur yüzlü mahbuplarımız Akrabalarla yapılan sıcak muhabbetler Şimdilerde yerlerimi değişti zamanı mı? Nur yüzlü efendim sana gelen bizimdi Biz bilmedik bilemedik… … Rasulullah’ın asırlar öncesi dediği Sıla-ı rahim ne kadarda manidar şimdilerde Ölüm haberlerini bile günlerce sonra duyar olduk Tebessümün sadaka olduğu bir din yaşarken Vicdanların pimini çektik, öfke besledik Şimdilerde sanal alemin sanal dostlukları İşgal etti göz kırpmadan heba ettiğimiz ömürleri Ne dünyamızı kurtaracak amel-i Salihler vardı Heybemizde… Nede ahiretimizi abad edecek ameller vardı Gündüz ve gecelerimiz de… ... Bize emanet ömürlerimizi bir dizinin Bir filmin karesine mahkum ettik Kendi pembe dünyamızda hayalden köşkler inşa edip Başköşesine kurulduk… Bir zamanlar namaz vakitlerine göre tanzim edilirdi hayat Film arası reklamlara sığar oldu… Biz bilmedik bilemedik… İnsanları yargılayıp yaftaladık Dindar olup olmadığına böyle hükmettik Dini çoğu zaman alet ettik haram fiillerimize Bazen bir ayet bir hadis etkiledi karşı cinsi Cennetleri çalınmış insanların dünyada Yemin etmişti şeytan oyundu bu asrın Müslümanlarına Sözünü tuttu iblis türlü oyunlarla çıktı karşımıza Tuzaklar kurup, çelmeler taktı… Her fırsatta düşmanı olan müminlere Zafer çığlıkları atıp dalgalandırdı bayrağını Her gün yeni bir ziyanla başladık kalan ömürlere Yarın yaparım… Ne kadar da sık kurulur oldu dillerde Efendimiz buyurdu Yarın yarın diyenler helak oldu… … Seccadeler artık mümin alınlarını doyasıya öpmüyor Tesbihlerimiz ellerimizde aşınmıyor Mescitler camiler sevgiliyle buluşma mekanları Boş mu olmalı saflar Her bir adımında Müslüman’ın sevap aldığı cami yolları Ne kadar da hasret şimdi mümin adımlarına Gönül kapılarımızı sımsıkı kapadık Manevi alemlerden gelen rayihalara Sızmadı yüreklerimize cennet kokusu Ve bizler ahir zaman insanları Sendeleyen düşüp kalkarak yol alan bizler Bilmedik bilemedik…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne yazık ki
geç değil aslında
uyanmak duasıyla
tebrikler kaleme
selam ile