(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFSİMLE 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFSİMLE 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefisle seytan ne guzel anlasiyorlar iste, sen yeterki yok de ikisi capraz ateste ve dusmeye gor orta yerine. Az yarayla kultarirsak sansliyiz diyenlerin icinde olmayi nasip etsin insallah Rabbim. Cok guzeldi anlatim ve siir. Tebriklerimle. Saygilar..
Değerli kardeşim .insanın en büyük düşmanı nfstir.şeytanla bile başa çıkabilirsin ama nefs ile başa çıkmak çok zordur.insanın kendi nefsini terbiye etmesi insanın en büyük uğraşlarından olmalıdır.Nefis Allah’a itaat ederek istikamete girmezse kulun kalbi Allah’a tam olarak bağlanmaz ve marifet noktasında geri kalır. İnsanın kendi kendini görmesi zordur ama aynaya bakınca kendini çok iyi görür, işte uğradığı mürşid o kişinin aynasıdır. Kişinin uğradığı mürşid o kişinin aynası olur. Ona her baktıkça eksiklerini, kusurlarını görür, eksiklerini gidermeye çalışır.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Ercesine onu savaşa çek, yiğitçe onunla vuruş ki, Allah da sana vuslatıyla karşılık versin!
Nefsin sağ elinde tespih ve Kur’ân vardır; ama yeninde de hançer ve kılıç gizlidir.
Onun Mushafına, riyasına kanma; kendini onunla sırdaş, hâldeş yapma!
Kendine gel de kargaya benzeyen nefsin ardından koşma. Çünkü o, seni mezarlığa götürür; bağa, bahçeye değil!
Muhterem Hocam, Değerli Mustafa Sade! Bu nadide gönül sayfanızda, uyumlu ve ahenkli aynı zamanda anlamı ve anlatımıyla da gönüllere taht kuran iz bırakacak kadar güzel bir şiir okudum. Edip kaleminizi ve elit yüreğinizi canı gönülden Tebrik ediyorum. En içten selam ve saygılar.
Son nefese kadar bizi yanıltmağa devam eden bir nefis Aşka düşen aslında nefisten başka bir şey değil hani şu uğruna köle olduğumuz sevgilelerde değil de sorun nefiste çok beğenerek okudum tebrik ve teşekkürler :)
Sayın Sade size sıkı bir sopa gönderiyorum. Şu nefsinizi dar bir yere kapatın vur Allah vur... Allah'ını seven tutmasın. :)) Çok mükemmeldi... Nefsimizi terbiye etmekte ısrarcı olmalıyız. Ona galip geldiğimiz ölçüde, insani ve toplumsal değerlere ulaşabiliriz. Çok güzel anlatmışsınız, tebrik eder sevgiler sunarım.
nefs..mızmız eden bir çocuk..her isteğini elde etmek için sürekli bağırıp çağıran ilgiyi kendisine çeken, yapmak istediklerini direten şımarık çocuk..terbiyesi ancak yap dediklerini yapmamak, yapma dediklerini yapmakla oluyor sanırım..bu çetin yolda Allah hepimize yardım etsin..şiir maşallah o kadar güzel bir tarzda yazılmış ki..kalem maharetli ellerde ayrı bir güzellikte duruyor..tebrik ve saygılarımla sayın şairim..sağlıcakla kalınız..
Cok guzeldi anlatim ve siir.
Tebriklerimle.
Saygilar..