(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFSİMLE 3 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFSİMLE 3 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzel bir anlatım çok güzel bir şiir keşke bir yolu olsada gücendire bilsek kurtulsak deesekte mümkünü yok galiba insanı insan yapanın bir kısmıda nefis
Güzel şiirinizi kutlarım İnsanda nefis ve şeytan herdaim haraket halindeyken. Kendini devamlı muhakeme etmesi kadar güzel birşey oalmaz.Saygılarımla...
Veciz bir enfes şiirdi.Yüreğinden öptüm şairim.Ders alıonası mısralar bunlar..Ama almayanlar o kadar çokki nefsin peşine takılan zavallılar demekten başka beirşey gelmiyor elimden.Günümün şiiri bu
Ben tiksindim, sen zevk aldın şişeden Şeytan dönmez döndüğün her köşeden İsyan kokar, hüzün tüter neşeden Kahır desem benden gücenir misin.
Nasihat ederim olma gerilen Doğru yaşa ki ol doğru dirilen Bir tebessüm bile Hakk’a verilen Mihir desem benden gücenir misin.
Her dizede ayrı bir güzellik var.. usta kalemi tebrik eder Hayırlara vesile olmasını ve şiirin hak ettiği değeri alması ümüdü ile.. esenkalınız.. slm .saygılarımla.
nefs ile vicdan kardes "nefs bir adim ônde gider her daim ardindan seslenir vicdan "hizli gitme,yetisemedim" bir zaman gelir elele yûrûr ikisi bazen biri yol alir bazen digeri ômûr boyu sûrer bu yol kardesligi ve gelir son nefesin vakti kiyamette tartilir nefs ile vicdan nefs agir basarsa hak tartisinda cehennem kapisi durur karsida"
hangimiz nefsimize yenilmedik zaman zaman.
kimi sarap içer,kimi sigara kimi hatir kirar bosu bosuna kimi yetim mali yer doymaz kimi yalan sôyler çikar ugruna..
nefs ile içsel hesaplasma okudum kaleminizden.kaleminiz daim olsun kardesim.saygilar
Mahir bir siirdi hemhal uzerine nefisle muhasebede..
Tebriklerimle.
Saygilar..