Korku dolu gözlerime bak çocuk, Üzerimden kaç fil geçti bilmiyorum. Sıcacık bir sima arıyor insan bazen, Gelip kalbimize çöreklensin diye, Dünyanın bütün güzelliklerini de getirseler, Değişemem huzura… O huzur ki eğilsin ayazda, hazırım ben onu sıkıca sarmaya.
Ey çocuk! büyümeyecek misin sen? Dünya seninle oynamaktan yoruldu, doğma artık günbatımıma, yoksa sen kocaman kalbinle uykuda mısın?
Çocukça şarkılar söylerim, akşamlarım birer atlıkarınca, Elime dizdiğim mavi bocukların burnuna değdi aklım, Nefesim bir anne eli kadar sıcak, Sessizliğim bir taş kadar soğuk, Kehribar rengi aynalar bana mı küstü nedir? Aşkından açelyalar açtı kalbimde, Aç kaldı sabahlarım. Dumanlı aklıma bir dua yolla, lanetlendi fikirlerim, Dudaklarım mim oldu, lisanım Elif… Boyun eğmeyen kalbime büyü mü yapıldı, Aşk kitap arasına gözyaşını saklamakmış. Kokusu ağır sensizliğin, duyularım yetim kaldı. Kâinatın orta yerinde bir zavallı, Sadakası biraz sevgi, biraz umut. Soruların feryadı duyulmazmış, Sağırlaştı sanrılar, suskunlaşmış sol yanımız…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"""SORULARIN FERYADI""" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"""SORULARIN FERYADI""" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.