Zamanı geldi çocuk, en acınası yerinden tutmalı bir yaprağın, Fildişi gecelere selam vermeli en hassas anında. …………..Bir ağlayan gelin açtı içimde……….. Solmadan tutmalı dalından bir çiçeğin, Zamanı geldi çocuk, kış bitmeli artık başlamalı baharın gülüşü.
…
Zamanı geldi sevmeliyim annemi, örgülü saçları belikli. Çekmeliyim perdelerini aklımın, mantığı yok sevmenin. Haydarpaşa garından inmeliyim sahile, dokunmalı ayaklarım kumsala, …………….En ıssız zamanlar da…………. Çoğalmalıyım kendi iç sesimden…
Zamanı geldi çocuk, dünü dünde bırakmanın. Sayıklamaktan yorulmuşum adını, unutmalıyım masiva yalnızlığımı. Sinmiş duvarlara anlamsız bir beddua, Vazgeçmeliyim bu kahrolası kinden. Bir ikindi vakti doğmalıyım kalbinin tepelerinden. …………aşkın ferdiyetini yıkmalıyım……………… Düşmeliyim yokuş aşağı, dizlerim kanarcasına çekinmeden.
Zamanı geldi bir karacanın aslandan kaçmasının, ölmemek için. Tahir kesilip Zühre olmanın, yanmanın zamanı geldi, ……………mum olup kendi dibine akmanın…….. Kül olmaktan kaçmamanın, suskunluğu bozmanın.
Zamanı geldi çocuk, zamanı geçiyor bile aşk mevsiminin. …………biteviye PİŞMANLIKLARIN……………….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
!!!!!!ZAMANI GELDİ ÇOCUK!!!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
!!!!!!ZAMANI GELDİ ÇOCUK!!!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.