(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ozanlar susmasın ohalde, susmayın Çınar Göle. Lakin duymuyorlarsa, tıkıyorlarsa birileri kulaklarını, susmasanız ne çare. Ama devam elbet bir duyan bulunur. Bulunanan kadar susmak yok. Duyarlı kaleminiz hep gür bassın. Sevgiyle...
Maalesef gerçekleri duyuramıyoruz gerekli yerlere,aslında duyuruyoruzda onlardan başka sağır sultan bile duyuyorda bildiklerini okumaktan başka bir şey yapılmıyor bu memlekette..Bu düzen böyle gitmemeli mutlaka değişmeli bazı şeyler.İnşallah en kısa zamanda değişirde susmayız bizlerde artık,suskun bir toplum olmaktan çıkarız.Yüreğinize sağlık değerli kardeşim..
malesef magazin toplumu olduk. yürek reflekslerimiz zayıfladı.en acı sahnelere sadece merakla bakar olduk.günün en verimli saatlerinde tv karşısına geçenler saatlerce iki densizin galiz küfürlerini dinliyor bir diğer kanal bir haftalık evliliğini noktalamış diğer iki densizin ağızlarını gere gere anlattıklarına kilitleniyor.canım Türkiyemde bir zamanlar ne olacak bu memleketin hali sözü espri konusu olmuştu. yazıkki şimdilerde soran bile yok.gazetelerin sürmanşetleri bile bir musevi işadamının uğruna din değiştirmiş hıristiyan eşini kendisinden bilmem kaç yaş küçük bir başka musevi kadınla aldatmasını geçerken aynı sayfanın en küçük alt başlığında israilin suriyede bıraktığı patlamamış misket bombaları geçiliyor.dahası çok doluyum bağışlayın
yüzyıllardır bu topraklar nelere şahit olmuş, bu sular kimler için göz yaşı akıtmış, bu ülke bizim , bu kültür bizim... elinizi kesip atabilir misiniz? ya toplu iğne batırsam parmağınıza canınız yanmaz mı? işte öyle acıttı dokundurdu şiiriniz...
üstad tahmin ediyorum ki ve okuduğum şiirlerinizden anlıyorum ki siz bu işi iyi bilenlerdensiniz..ama keşke bu güzel yazıyı daha da doldurarak yazı olarak ekleseydiniz..derim..elçiye zeval olunmaz..
Bir gerçek var ki; Bentleri aşan bir nehir misali, ..................................bu ülkede ozanlar hiç susmaz çağlar...
ülkemin portresini yansıtan bir şiir... bu ülke de ozanlar surasa sanat ve şiir ölmüş demektir değerli büyüğüm... duyarlı ve anlamlı şiiriniz için size sonsuz teşekkür ediyorum...
Harika bir şiirdi.Günün şiiri olacağa benzer.Hakediyorsunuz.Selam ve Saygılar.....