(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sorgulamıyorum artık dürüstlüğünü insanların.. İlk heyecanları taşıyan pembe yalanların, Tükendikçe sevgiler başlayan kavgaların Arkasında saklanan korkak bir tavşan olur bir anda aşk.. Kaldımı ki! .. Ne adam gibi bir seven, .......................Ne de hakeden bir sevilen...
Evet artık herkes maskeleriyle dolaşıyor sevgilerinide maskelerine göre şekillendiriyorlar. Maske düşünce aşk da(aşk sanılan duygu) da bityor. Sonra hır gür. Sonrada güya severek ayrılmalar.
Güzel bir şiirdi hayatın bir gerçeğini dillendirmişsiniz tebrikler saygılar
sözün özü şiirinizde.hep kara sayfalara yazdık sevdaları kara harına ram olduk. bir türlü bembeyaz sayfalardaki tecellisine sıra gelmedi yada dediğiniz gibi hakedende çıkmadı galiba... hürmetle selamlarım değerli hocam
Çok güzel bir şiirdi. Bir önceki şiirinize uğraşmama rağmen yorum ekleyemedim.Sayfa hata verdi.Mesajla bilgi vermek istedim,o da olmadı. Yüreğinize sağlık Hocam.Selam ve Saygılar....
Adam gibi sevenlerden biri ben olduğuma göre o denli sevilen de eşimdir heralde. İşte sorunuza cevap. Ama azınlıktanız bizde. Kutladım gönülden. Sevgiyle...