Dikenlidir demiştim hayat yolu İnançsız kişilerle yürünmez bu yol Ve engebelidir geçitleri yüreğin O gizli geçiti kullandığından beri Canım yanıyor biliyor musun?
Usandım artık Hoyrat türküler çağırmaktan Toprak kımıldamıyor Gün doğmuyor şehrime Ne yazık ki içemedik mutluluğun sırlı tasından
Gittin orta yerinden bölerek şiiri Bırakarak ateşin orta yerinde ellerimi Lügatte söylenecek hiç bir sözcük bırakmadan Her şeyin üstüne bir çizgi çekerek
Bir kedinin dünyadan beklediği ne ki Bir parça ciğerden başka Şimdi seni armağan ediyorum İkinci el aşk piyasasına Çünkü ben büyük sevdaların adamıyım demiştim sana
Bırak şimdi edebimle Yaşayayım yalnızlığımı Bir daha böyle gelişi güzel seversem Namussuzum Çünkü sancılı bir aşkı daha Göğüsleyecek cesaretim yok
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
'İKİNCİ EL AŞK PİYASASI' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
'İKİNCİ EL AŞK PİYASASI' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni kim anlayabilir ki yâda tam anlamıyla kendini nasıl anlatabilirsin ki muammalarla alt üst edilmiş yürek savaşı gibi… Her nereye yönelse izlerde poyraz esmekte…
"Ağırdır sevmelerim her yürek kaldıramaz" ve neticesinde de ağır olmuş şiirin başlığı belki de hiç hak etmeyen yürekler ama bunu hak etmemiş birine de reva görülmez diye de düşünüyorum.Her ne kadar zan olsa da...
Sitem etmek sevenin hayat suyu mu benim kadar çok sitem eden daha yoktur ya bir anlayın sevenlerin halinden !!!Ya da sevilmeyin bu kadar yürekten !
Gittin orta yerinden bölerek şiiri Bırakarak ateşin orta yerinde ellerimi Lügatte söylenecek hiç bir sözcük bırakmadan Her şeyin üstüne bir çizgi çekerek
büyük adamların sevdası 1.el aşk piyasası..ise ya büyük adamiye'nin üstadım:))
latife bir tarafa...çok çok güzeldi..duyguluydu yüreğinize sağlık saygılarımla esen kalınız...
"sevmek yûrek ister yûreginle seversin incinmesin diye incinirsin kirilmasin diye kirilirsin sevda demek yetmez sevgini ifade etmeye karasevdam dersin yâr dersin yardan atilirsin bin parçaya bôlûnûrsûn onun ugruna birde bakarsin ki ellerin bombos yûrek kirik dôkûk can kiriklariyla dolusun merhemi olmayan... ôyle bir yara ki mil çekilir ômrûne.. o zaman anlarsin ki sevmek yetmiyor fedakarlik yetmiyor karsindakine olan sana oluyor.. aska tôvbe edersin bin kere yûzbin kere...
tebrik ve teşekkürler selamlar :)