ışıklı bir bakıştır özlem ne kazma kazar kâlbi ne de kürek derin değildir hiç bir şey gözün göze değmesi kadar, sevdayı insan göz ile yazar...
kar bayaz düşler ile kış günü sıcacık pamuksu yumuşacık, çukurova sıcağında bolkar dağının başından esen yeli gibi serin tenin tene dokunuşu cana can katar tini tenden uçurur, aşka heyecan katar...
sevda ile özlem, sevgi ile dostluk firuze renkli bir nehir akar, akar, akar gâhi bir kara tren geçer özlem yüküyle gecelerden katar katar hemzemin geçitlerde çığlık olur sesin acılı düdüğü gibi trenlerin yankılanır dağ başlarında deniz kuşları, sirenlerin...
müz’lerin esinleriyle başında musa dağı’nın kızların oynayıp dansettiği çoban ateşlerinde büyüttük sevdayı yakamozlar ile çağırdık gecemize dolunayı kıvılcımlarla sımsıcak, çıngı çıngı tutuşunca el ele, yandı gözlerimiz şarabın sihiri ile şehvetin zehirini akıttık tenimizden akdeniz oldu olimpos koyunda gönüllerimiz...
yaban gülüm, dağ çileğim seninle geçtim o dağlardan çilek ağacına mendil bağladım, kabul olursa dileğim seni düşünerek o yollardan geçtim, bir daha geçeceğim...
dilimle söndüreceğim dilini kimera’nın ne yağmur dinlerim ne tipi yeter ki çözülsün ellerimde saçlarına bağlı tel tel gönlümün ipi...
insan uyur, su uyur, özlem uyumaz; dalar uykuya, gözler bakar göz gönüle yazar sevdayı su ise taşa; taşın bile kâlbi var!
Şaban AKTAŞ 07.01.2013
Foto: Ben Görüntüleyen: Ömer Faruk Gülşen Namaras Köyü Göç Yolları Gezisi MANAVGAT- 06.01.2013
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞIN BİLE KÂLBİ VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞIN BİLE KÂLBİ VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaban gülüm, dağ çileğim seninle geçtim o dağlardan çilek ağacına mendil bağladım, kabul olursa dileğim seni düşünerek o yollardan geçtim, bir daha geçeceğim...
Anıların canladığı sevgi dolu güzel dizeler. tebrik ediyorum değerli dost yürek ,yetkin kalem başarılarınız daim olsun selam saygımla.
yaban gülüm, dağ çileğim
seninle geçtim o dağlardan
çilek ağacına mendil bağladım,
kabul olursa dileğim
seni düşünerek o yollardan
geçtim, bir daha geçeceğim...
Anıların canladığı sevgi dolu güzel dizeler. tebrik ediyorum değerli dost yürek ,yetkin kalem başarılarınız daim olsun selam saygımla.