(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEFSİMLE 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEFSİMLE 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her nefis ölümü tadacaktır.. Her amel Hak'ka varacaktır Kim iyi kim kötü Orada belli olacaaktır Nefsine uyupta kötü amel işleyenler Huzuru mahşerde yanlız kalacaklardır
işte aklı eren insan her şeyi bilmeli Yarına hazırlık varmı bir düşünmeli İş işten geçmeden,zaman gelip çatmadan Azrail kaşını çatmadan,tatlı aşımıza acı katmadan Zalim nefsimize dizgin vuralım , melul şeytandan uzak duralım Kendimizi ıslah edelim,Hak'ın ipinie sımsıkı sarılmasını bilelim Başarılarınızın daim olması dileğimle..tebrikler.
Çok güzel ve çok da anlamlı bir şiir. Keşke nefsimize yeterince hakim olabilsek aslında hayat her zaman adil ve olması gerektiği gibi. Nefsimizi dizginleyemediğimiz için ya çok kazanıyoruz ya da çok kaybediyoruz. Sonra da başlıyoruz siteme. Doğrusu vasat yaşamayı, şükretmeyi bilebilseydik böyle olmazdık. Güzel şiirinize teşekkürler. Düşündürdü, ders verdi.
Muhakemesi mukimdi, yurege hakimdi... Benleri cok olsada tadinda bir siirdi.Eh nefsin oldugu yerdede ben"likler cok olur :) Tebriklerim gonulden. Saygilar..
BEN DEDİKÇE NEFSE PAYA ÇIKAR ESTAGFRULLAH DEDİKÇE KENDİNE HİSSE ALIR NE BELA NE KARMAŞIKTIR SANKİ CEHENNEMDE KENDİ YANMAZ YANMAYACAK GEL ANLAŞALI DOST ELİ UZATILMIŞKEN DESEKTE HİÇ SANMAM ANLAŞMAZ SAĞ GÖSTERİP SOL VURUR HEP. VERDİKÇE İSTER DOYMAZ NEDENSE
KUTLADIM GÜZEL BİR NEFİS MUHASEBESİ BİR İKİ İKİSİDE BİR BİRİNDEN GÜZEL YÜREGİNİZE SAĞLIK
Derler ki nefis kalpta aşkın karşısında durur ateş ile su gibi biri yaklaşmak istedikçe biri engel olur
bir hikaye vardır dervişin birini nefsini terbiye etmek için sevdiği şeyleri terkeder derviş çorbayı çok sevmektedir çorbaya tövbe eder ve bırakır içmeyi bir gün iki gün kırk yıl geçer içmiyordur ama nefis azimli bir gün çorbanın önünden gerçerlerken nefsi derki " bir çorba içsen, ha bir çorba içsen" ...
nefis ve şeytan hep azimli kul zayıf nefsini ezenlerden olabilmek duası ile bu nafi şiir adına kalemi selamlarım muhabbetle...
Kitaplar yutan sen, hâlâ bilgisiz
Şerde şakıyorsun hâyırda dilsiz
Amelin ilimsiz, ilmin amelsiz
Ne bir şey öğrendim, ne bildim sende.
Tattıran sana ben türlü lezzeti
Alan sensin benden iffet, izzeti
Zalimsin, nankörsün sözün özeti
Bende yaşadıkça ben öldüm sende.
MÜKEMMEL ötesiydi
tebriklerim saygılarımla