(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* Bil Ki... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* Bil Ki... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUM. MANEVİ HAZZI DOYUMSUZ DİZELERİN DOST YÜREK ŞAİRİMİZİ SES OLAN MUSTAFA DOĞAN BEYEFENDİYİ. İNSANIN YÜREĞİNE İŞLİYOR DİZELER, YORUM. BAŞARILARINIZ DAİM İLHAMINIZ BİTİMSİZ OLSUN SAYGIMLA.
Veli bir zat çok ağlarmış...Bunu gören halk sorar ; senin bu ağlaman çok değil mi , aşırı değil mi ?... ALLAH dostu der ki; şayet mahşer günü günahkar kulların ne denli ağladığını idrak etmiş olsaydınız , bana, sen az ağlıyorsun derdiniz...
Hani Abdul kadir geylani, bir tabibe der ki ; bu dünya işleriyle çok uğraşıyorsun, dikkat et öbür tarafta hasta yok... Abdul kadir geylani , demek istiyor ki , Hep dünya işiyle meşgul olma, birazda diğer taraf için çalış...
Demek istediğim şudur ki; hani şiir olsa bile , ara sıra bu konulara değinmek ne kadar güzeldir...Ola ki kalplerde körelmiş bir duyguya can verir...Ola ki nefsimize ait dünyalık bir arzuyu alır da yerlere atar... Hakk kelamı insanın kalbine ferahlık verir , doğruluk getirir...İyi ahlak yoludur, iyi ahlak sahibi bir insan toprağa benzer denilir...Çünkü toprağa ne kadar kötü eksende o sana güzel şeyler verir...İşte bu şiirde bir insana edep , ahlak doğruluk aşıladıysa ne mutlu onu yazan edip kaleme...Bu arada hoşgeldiniz .Şiirin manasında yüzerken unuttuk hoşgeldiniz demeyi...
ALLAHIN selamı üzerinize olsun her daim saygılarımla...
Kin köpük kaynatsa da gönül saraylarında Erir aşkın odunda, zikrin YA HAYY´larında Murâdı Kâbe olan, haz bulur saylarında
Buzdan örtü örtse de üstüne karakışlar Maksûdu yâr olana engel olmaz yokuşlar!
Taştığını sansan da ecrin amel kabından Hesapsızca harcama yetersiz sevabından Hedef; imanla geçmek, ab-ı hayat bâbından
Başını döndürse de şan, şöhret ve alkışlar, Ebedî hayat yolu, bil ki secdeyle başlar!
Mecit AKTÜRK
Gecenin sakinliğinde manevi sözlerle yazılan bir şiirin güneş ışınları gibi sayfada palaması çok hoştu Nefislerin ve nefsi arzuların kulu olmamak lazım bu durumlar bir heves gibi gelir geçer bu gibi haller için manevi değerlerimizden kopmamamız ALLAH a olan bağlılığımızın bir ıspatıdır. yüreğine sağlık çok güzeldi kutlarım Selam ve dualarımla A.E.O
İhlaslı yüreğinize sağlık....
Harikaydı....
Kutlarım...Saygılar.....