bir kaş yap kasımdan bana ne sarı ne beyaz incecik bir elif gibi parmaklarımı dondursun
bir ağız yap aralıktan sessiz,naif bacasında bir tek ben tüteyim kor edip yak beni leblerinde alev alev biteyim
bana bir göz yap nisandan her şeye inat yeşil sırılsıklam cıvıl cıvıl temmuz gibi ıslak ıslak yanayım sen baktıkça yaşadığıma inanayım
bir yürek yap bana ocaktan gürül gürül ağustos gibi yansın bir mayıs kadar insan aşka kansın
eller yap bana marttan, martı kanadı dizeleri seninle tutuşturayım soğuğu haziran gibi buruşturayım ekimde gömeyim seni dimağıma şaşkın idrakımı seninle tanıştırayım
ve saçlar yap bana eylülden ben dokundukça o kaçsın sarı solgun yoksulluğumu anlayayım şubat gibi dondurup alnımı secdede Rahman’a yeniden yeniden yalvarayım....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bab'ı esrar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bab'ı esrar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve saçlar ver bana eylülden ben dokundukça o kaçsın sarı solgun yoksulluğumu anlayayım şubat gibi dondurup alnımı secdede Rahman''a yeniden yeniden yalvarayım....
Yüreğindeki güzellikleri ayları vesile ederek satırlara nakşetmek öyle kolay bir iş değil. Ancak usta bir kalem olmak gerek. O da yetmez çok güzel bir yüreğinde sahibi olmak lazım. Değerli Dostum, işte sizlerde bunlar var ki bu güzel satırlara imza atmışsınız. Şu ilham verenleri birazda Kayseri'ye doğru gönderseniz olmaz mı? Görüşüp tanışır iham kaynağından biraz da biz nasipleniriz.
Yüreğiniz sağolsun. Satrıları yazan kaleminizi, o güzel yüreğinizi Rabbim sevgisiz bırakmasın. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Dört mevsimi yaşayacağınız birini bulmak kolay mı dersiniz. Çooook Zor. Biraz sağır, biraz kör, biraz dilsiz, biraz da hissiz olursanız belki . Hele bu çağda.. Vallahi varsa bize söyleyin, gelinimiz olsun. isteriz... Saygıyla... Çok güzeldi şiiriniz kutluyorum +5
Zekânızı farketmiştim hayranlıkla, ancak duyguların eşit ağırlıkta olduğu, benim farkına varabildiğim ilk şiir bu. Bu şiir üzerine..." Şair burda............................................................... .................................................................................................................yı anlatmış diye o kadar çok cümle kurulabilir ki, bu beni fazlaca aştı... Ben bu şiiri ayakta alkışlarım ancak. Bizimle paylaştığınız için minnet borçluyum. Elimi hiç çekmeden defalarca puan verme şansım olsaydı keşke ! Saygılar Üstad...
ve saçlar ver bana eylülden ben dokundukça o kaçsın sarı solgun yoksulluğumu anlayayım
Sayın Neşter...
Betimlemeler çok hoş mevsimlerle duyguları yargılamak... İçten düşlerde bağdaşan dizelerde gezinmek hoştu tebrik ve saygılarımla... Yalvarmak nafile, sam yeli kalınıtısıdır bazı izler. Başarı dileklerimle. Şiirle...
ve saçlar ver bana eylülden
ben dokundukça o kaçsın
sarı solgun yoksulluğumu anlayayım
şubat gibi dondurup alnımı secdede
Rahman''a yeniden yeniden yalvarayım....
Yüreğindeki güzellikleri ayları vesile ederek satırlara nakşetmek öyle kolay bir iş değil. Ancak usta bir kalem olmak gerek. O da yetmez çok güzel bir yüreğinde sahibi olmak lazım. Değerli Dostum, işte sizlerde bunlar var ki bu güzel satırlara imza atmışsınız. Şu ilham verenleri birazda Kayseri'ye doğru gönderseniz olmaz mı? Görüşüp tanışır iham kaynağından biraz da biz nasipleniriz.
Yüreğiniz sağolsun. Satrıları yazan kaleminizi, o güzel yüreğinizi Rabbim sevgisiz bırakmasın. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.