HAFIZAM HADDİNİ AŞTI BU GECE HASRETİM BENDİNİ YIKTI BU GECE
Arka sokakların karanlık köşelerinde Uzayan gölgelerin firari yalnızlığında Namlu ucu kızıllığında bakışlarımın Mermi gibi delen hıçkırıklarıyla Adını haykırdım avaz avaz...
Yaz zemherisi sıtmalarda kavruldum Çöl ateşi gecelerde üşürken Gül kurusu ölümlerin ortasında Kimsesizliğimle yapayalnız Çığlık çığlığa seni çağırdım Yoktun...
Bir cami avlusunda bulmuşlar sanki Pembe kundağıma yazılmış alın yazımın Kara kalem şiirini okurken Sensizliğe biçmişler ömrümün bedelini Yüreğim üşüdükçe Sımsıkı Yalnızlığıma sarıldım...
Sensizliğin ortasına savrulurken Kabus ötesi düşlerde kayboldum Karabasanlar çökmüş göğsümün çeperinde Kesik hırıltılar arasında tanıştım Ecelin en acımasızıyla Kan-ter içinde uzatırken ellerimi Yoktun...
Oysa öylesine büyüyordu ki hasretin Bozkır delisi çayırlarda Dört nala koşan taylar misali Sana koşuyor Seni arıyordu gözyaşlarım Taşkın yemiş toprak acısıyla Yoktun...
Yırtılan bir mektubun ucu yanık sayfasından Başaşağı düşerken kelimeler Toplu intihar vardı hece kesiminde Harfler bitkin Harfler küskün kalmıştı Bu nasıl hasret ki canımı aldı Ölümüne sevmiştim seni oysa...
Anne!!! Neden beni yapayalnız Bir başıma bıraktın Dön de bir bak yavruna Çok korkuyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SONSUZ SEVDAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SONSUZ SEVDAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairim sesli olarak dinledim şiirinizi..Dilim-dimağım sükut etti..Gözlerim,gözlerime borcunuz yine çoğaldı.. Size Hoşça ve Sevgiyle kalın demek nafile siz zaten hoşsunuz ve sevgi dolusunuz... Saygılar Şairim..
Bu ne ya...!!! Ağlattınız beni gün ortasında... Ne kadar içten bir yazım ki feryadınız kulaklarımda çınladı bin parçaya böldü yüreğimi... Belki de iyi oldu uzun zamandır ağlıyamıyordum... sevgimle...
mısrlar beni hüzün denizine savurdu adeta... şiirlerinizde anne temasını ayrı bir güzellikte yaşıyor ve yaşatıyorsunuz ......anneler özeldir her daim doldurulmaz hiç bi zaman yerleri ... selam ve sevgimle +5
Oysa öylesine büyüyordu ki hasretin Bozkır delisi çayırlarda Dört nala koşan taylar misali Sana koşuyor Seni arıyordu gözyaşlarım Taşkın yemiş toprak acısıyla Yoktun... Harikasın sen.O Hünerli ellerini öpüyor öpüyor öpüyorum.Sabah sabah nerelere götürdün bir bilsen.Anama,gözlerimin onu aradığı ama bulamadığı bahar sabahlarına yok olan yalan sevdama götürdün.Seni seviyorum,canım benim.
Nerelerdeydin Bacım..Öldürdün beni meraktan... Harika bir şiir..Unutulamayan bir aşk mı derken Anne çıktı karşıma.... Böylesi daha iyi...En azından gerçek bir aşk...Yüreğine sağlık..Selam ve Saygımla...
Yırtılan bir mektubun ucu yanık sayfasından Başaşağı düşerken kelimeler Toplu intihar vardı hece kesiminde Harfler bitkin Harfler küskün kalmıştı Bu nasıl hasret ki canımı aldı Ölümüne sevmiştim seni
mükemmel dizeler kutluyorum can-ı gönülden kelimeler yetersiz alkışlıyorum
Size Hoşça ve Sevgiyle kalın demek nafile siz zaten hoşsunuz ve sevgi dolusunuz...
Saygılar Şairim..