Tut sana emanet edilenleri, bir dağın tepesi ne kadar uzak göründü çıkarken, korkutucu düzler deha oldu gözümde, var git ara benliğini, ve nefes al senindir!
Bir köprü önümde sağnak yağmurları içeren, Kimse! Görmedi var oluşunu! Bahtı korkusuz denizin ortalarında; Sürgün fısıltı içinde.
Bir hataya masus Bin yılın saplantıları!
Evvelinden bu güne çocuksu duygularla Tek bir hatıran Son dokunuşun yüreğimde! Geldim sürgünden gülümse, Vatanım uğuruna, sevgin uğruna, ve Aşkın uğruna, direnişlerim!
Sen! Tarihin bir damla içerik taşıyan varisi, Tahammüllerin taaa öncesinden görünen! Bir ukde Salih ruh, bir devran dönüşü, Bir kaba saplantı gibi, temiz ve yoksun geride kalma geeeel!
Vuruştur geçişin gönül sırlarımdan Eyyy tatlandırılmış tadın varisi! Kuzu ve kurdun hikayesi gibi bitmeyecek.
Yorgunum tüyleri dökülmüş fırça misali, Yorgunum elin oyuncağına Aç! Gözlerini bak Kuzum diyarların ardına, Ruhun derin füsunlarına, Kavgam; vatana sevdama ve sana, Tablo tamamlanamıyor geeel!
Elim seri ayazların yorgun sonlarında; Tutam tutam sevdalar boğazımda düğümlendi. Sükunet bastan çıkarış gibi gülümsedi! Gaflet uykuları arasında, Aşk-i nuru getirir gibi, Kömür siyahi derin duygular basamağında, alçak nefeslerin arasında. dil heceler seni....geeel!
Diken türünden eflatunlarin geri dönüşü, Yüreğime hapsetti Seni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cesur Yürek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cesur Yürek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.