(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----Hayır mı gardaş.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----Hayır mı gardaş.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ KARDEŞİM SAYFANA ŞİİR ASMAMIŞSIN AMA SANA HEDİYE BİR ŞİİR GÖNDERİYORUM.SELAMLARIMLA HOŞÇAKAL.
Selami Şahin: Kalbimden vursaydın yanmazdım böyle Sırtımdan vurdun ya ona yanarım Sakınırken seni kendi gözümden Ellere gittin ya ona yanarım Kalbimden vursaydın yanmazdım böyle Sırtımdan vurdun ya ona yanarım Sakınırken seni kendi gözümden Ellere gittin ya ona yanarım
Daha iyisi olamaz! Çok başarılı bir atışma olmuş. Bir o kadar da hazin. Allah kimseyi hapse düşürmesin diyeceğim ancak şiirden de vazgeçemem. Bu kadar güzel bir şiir yazacaksam makul bir ölçüde hapse bile giderim. Saygılar sunarım... Ayakta alkışlıyorum.
ALLAH hiç bir kulunu demir parmaklıklar ardına düşürmesin . Yoldan çıkarmasın insanları RABBİM. Güneşin doğuşunu batışını görmeden kapalı bir alanda yaşamak, kimbilir ne kadar zordur.. Kırsal kesimde doğayla iç içe yaşayan, açık mekanlarda yaşamaya alışkın özgür ruhlara çok zor geliyordur kapalı kalmak. ALLAH kurtarsın diliyorum. İki yürek konuşturmuş kalemi.Yüreğinize emeğinize sağlık. Çok güzeldi anlatım konu acı olsa da. Sevgiyle dostlukla kalın.
Allah düşürmesin!düşen kader kurbanları canları tez kurtarsın ,dayanma gücü versin inş. iki dost yüreğin dertleşmesi çok anlamlı çok duygulu güzel,iyi günlerin dosttu çok olur ,gerçek dostlar zor günlerde yanında olanlardır. tebrik ediyorum her iki dost yüreği.müzüi eklenmemiş dinlemek isterdim kendi adıma.başarılarınız daim olsun saygımla.
her iki yüreğede selam olsun çok çok güzeldi dostluk adına yazılan bu hece şiiri..nerde artık o hatır sormalar...koşuşturmacada biz bizi kaybettik..kaleminiz daim olsun saygılarımla...
... Hatana karşılık hürriyet verdin Başın öne eğme yeter be gardaş…. ... Sayın YAS.KAN mükemmel bir şiirdi. Bütün " KADER KURBANLARINA " bu vesileyle buradan sevgiler saygılar sunuyor Allah tez günde sevdiklerine kavuştursun diyorum. Yukarıya aldığım mısralar mükemmel ÖZDEYİŞTİ. Tebrik ediyor, saygılar sunuyorum.
Kimsesiz zamanların yalnızlığında.............,aydınlık diyarların masalsı görüntülerinde,küçük bir çocuk yüreğinin annesine olan sevgisi değerinde merhaba kalem dostum...yoruma değer bulduğum şiirin sahibini kutlarım. saygılarımla her daim......
Değerli kardeşim.karşılıklı dertleşme şeklinde yazdığınız atışma şiiri harikaydı.İkinizde içinizden kopup gelen mısraları çok güzel dile dökmüşsünüz kutlarım.Değerli kardeşim,insanoğlu hep unutur. Kendisine yapılan iyilikleri unutur, nimetleri unutur, vazifesini unutur. Basit bir terk ve ihmal ile hadsiz cinayete sebep olur. Kendi cinayetini, ihmalini ve terkini unutur, fakat mukabilinde gördüğü cezanın en hafifine bile feryat eder.Unutmak, terk etmek ve terk edilmek, birbirlerinin hem aynası, hem gereği, hem de gerekçesi. Aynı zamanda benzer cinsten bir cezası. Cezadan kurtulmak ve yüz üstü bırakılıp terk edilmemek için bazı hususları hep hatırlamak ve asla unutmamak gerekiyor. Arada sıradada si,zin yaptığınız gibi dertleşmek gerekiyor.kutlarım.....
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
BİRGÜN Kavuşmak bir gün toprağa, Bir bahar cümbüşü olmak, Dört mevsimde ayrı ayrı Tabiatın düşü olmak... Bir buluttan düşen yağmur, Bir yıldızdan damlayan nur, Bir yeşil yaprakta huzur, Bir gonca gülüşü olmak... Yazın savrulmak harmanda, Kışın şahlanmak ummanda, Fecre karşı bir ormanda, Bir kuşun ötüşü olmak.......YUSUF ZİYA ORTAÇ
Hayramı şerremi yormalı bilmem ama nasılki sıla can yakar özelm hasret tetikletirse bu mahpushanede 2 katını ara kimi harbi kimi gayri cezalı be gardaş YÜREKTEM ŞİİRİ KUTLARIM Yüreğim burukta olsa
efendim hapihaneyi anlatmış şiir iki arkadaş birbiriyle dertleşmiş allah kimseyi oraya düşürmesin mahkumiyet insanı bitirir hele haksız yere düşersen kutlarım her iki kalemleri saygılarımla selamlar
Çeken bilir mapushane derdini..ama çekmeden de hisseden yürekler vardır Hani okurken hüzünlendim..duvarların soğuk,duvarların sağır olduğunu hissettim.. Kader,yazgı,ama birde suçsuz yere acı çekenler var ya...işte şu an onu düşünüyorum.... Yıllardır içeride yatan ama suçunu bilemeyenler. düşün düşünebilirsen.....Kutladım selamlar..
Böyle karşılıklı atışma her babayiğidin harcı değil. Sözler cebinde hazır olacak ve de kafiye tutacak. Şair arkadaşlarımı kutluyorum. Sağlıcakla kalınız...
Yüreğinize, emeginize saglik.
Kutlarım iki yuregide.
Saygılarımla