(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSYANKÂR GECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSYANKÂR GECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Şafakla bitecek derken çileler Ve bir ses, der; çilen bitmedi daha."
Her nefes bir işkence ise inanmak kolaydır ölümün vuslat olduğuna lakin; :) Aç parentez şimdi, Sormazlar mı orada, her soluğun hakkını layığınca verdin mi, diye... BAna soracaklarmış gibi geliyor sanırım son mısraında şair de farklı bir şey demiyor zaten. Anlamış mıyım hocam?
Harika bir şiir okudum Mustafa Bey, Temayı ele alışınız, en güzel ve en uygun sözlerle betimlemeniz okurken insanda hayranlık uyandırıyor... Usta kaleminize teşekkürler.. Rabbim gönlünüze zeval vermesin... Selam ve saygı ile.. Esenlikler dilerim...
Sayın Sade bu nasıl bir kabus , dur ne oluyor. Ne yedin de yattın ? Bir daha yatmadan önce bir şey yeme !!! Daha engüzel şiirini bile yazmadın !!! :)))) Sayın Sade çok güzel dizelerdi . Tebrik eder sevgiler sunarım.
uzun bir aradan sonra sayfanıza yine konuk oldum vede gördüm ki geçen zaman zarfında sizde yine elem ,hüzün mısraları tıpkı diğer yorumcunun belirttiği gibi(kelimeleri çatlatan duygular kalpten yanardağ gibi gürleyerek akan duygu lavı) evet siz eskiden beri içeriği hicranda olsa güçlü kalemsiniz
Olabileceği kadar güzel bir şiirdi. Sanki hayatın akışına kurgulanmış gibi sonunda da Allah'a kavuşuyorsun. Bu hem gerçekçi hem de çok şiirsel bir anlatımdı. Saygılar sunarım...
Teselli gönlüme etmiyor tesir Yıldızlar düşümü dağıtan kesir Gecenin içinde kalmışım esir Kavuşmayı bekler ömrüm felaha.
Teslimiyetimiz yaradanımıza,Allah sağlıklı uzun ömürler versin değerli dost yürek,çok anlamlı duygu veren dizeler tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum.saygımla.
İsyankâr gecede kalmadı tadım
Bunca yük bedene ağır, anladım
Varlığımı teslim ettim Allah’a.
Dun bu siiri bir baska yerde okumustum ve cok guzeldi. Tekrra okumak keyif verdi.
Tebriklerimle..
Saygilar..