(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her gidiş bir bitişmidir,arkasına bile bakmadan giden hep hüzünlü gözlerlemi beklenir,bir daha sıcaklıgını hissedemeyecegini anladıgında yüreğinden bir parçamı kopar,o yanındayken zamanımı durdurmak istersin ve elinden bişey gelmeyecegini anladıgında sadece gözlerin degil yüregindemi aglar ,bir daha yanında olmayacagını anladıgında yıkıntıları toplamak sana mı kalır...Yüreğine sağlık
Varsın yüreğin ezik olsun, başın dik olsun yeter ki... Yürek yarasına zaman ilaç olur da, eğilen başı kaybedilen onuru zaman geri getirmez sevgili kardeşim. Beğendim dizelerini ama hayatta da şiirde de hep daha iyisini yapmayı hedefle... Çok oku ve yenile daima kendini de bilgini de... Yüreğindeki ışığın sönmesine izin verme. Selam ve sevgilerimle
Fotoğraf ve şiir tam bir uyum içinde. Kısa, dokunaklı dizeler... Ben son dize hariç beğendim bu şiiri. Çok dostça, son dize sanki bu hüzünlü dokunuşa uymadı. Anlam olarak değil... Tabi umut olmalı, hüznün yanında... Söyleyiş olarak uymadı sanki... Ama bu sadece benim fikrim... Böyle kalsın... İsteyen o son dizeyi kendince seslendirsin derim... Başarınız daim olsun...
Fotoğraf ve şiir tam bir uyum içinde. Kısa, dokunaklı dizeler... Ben son dize hariç beğendim bu şiiri. Çok dostça, son dize sanki bu hüzünlü dokunuşa uymadı. Anlam olarak değil... Tabi umut olmalı, hüznün yanında... Söyleyiş olarak uymadı sanki... Ama bu sadece benim fikrim... Böyle kalsın... İsteyen o son dizeyi kendince seslendirsin derim... Başarınız daim olsun...
Yuragim ezik ,
Gidiyorum ..
Eger böyle gidiyorsaniz arkaniza bakmayiniz bence , huzunlu ama bir o kadarda anlamli siirinizden dolayi kutluyorum sizi , sevgilerimle ......