(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah! Min'el Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah! Min'el Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eeee sevgili kardeşim bu enfes şiirden ve bu güzelim yorumlardan sonra, ablan olarak bana da kutlamak ve kardeşimle gurur duymak kalıyor. Yüreğine sağlık can kardeşim. Dualarım ve sevgiyle esen kal.
selam ve muhabbetle açıyorum yorumumu..bu büyük zorlu aşk ve hüsn-ü hatime senin deruni ve asil kaleminle buluşması bu zamane aşklarının sahteliği aşikar eylemiş.. aşığım diyen ve aşkı isteyen herkes okumalı bu şiiri..
ayrıca söylemeden olmaz şiirinizi okuyunca aklıma:: "ah minel aşkı ve halatihi ahraka kalbi ve hararatihi " "ah o aşktan..ve onun hallerinden..benim kalbimi yaktı yandırdı.." manasına gelen şeyh galip klasiği geldi.. kısaca onun hikayesi de: osmanlı devrinde bir genç evlilik çağına yaklaştığında ve de aşık olduğunda bunu ailesine hissettirmek için hemen bir "ah minel aşk" tabelası yazdırır evin salonuna asarmış.. ne hoş bişey.. yüreğinize sağlık şiiriniz beni benden alıp başka diyarlara götürdü.. saygılarımla
Gökyüzünün mavisine,istersen gözlerinin irisine göm beni, Ama izin ver saçlarının arasında uyuyayım Sensizliğin şiirini fısıldarım kulağına, En delisinden,kaçamak kondurunca dudağına, Sessizliğin buzu çözülürken,gel bana.. Ve güzün tütüne düştüğü mevsimde, Git biriciğim bir min'el aşktan benden beğendim şiiri hoş olmuş
yorumcular güzel yordumlar yapmışlar. kim demiş bu "min-el aşk. sözünü ??.". bende diyorum kii. aşk AY'a benzer mutlaka bir karanlık yüzü vardı. sevgi ise GÜNEŞ''e benzer uzandığı HER yeri ısıtır.. bir yerde okumuştum bana ait değill sakın böyle düşünmeyin..başarılar..
AH EY MİNEL AŞKKK... NASIL DA YAKMIŞ KAVURMUŞ YÜREĞİ:))) SEVGİLİ UFAKLIK BEN 48 SAATİN UYKUSUZU OLARAK SIZIP KALMIŞIM PC BAŞINDA... ŞİMDİ AÇTIM GÖZLERİMİ VE NE VAR NE YOK BAKAYIM DERKEN ŞİİRİN KARŞILADI BENİ... EEE BEN SENİN GİBİ GENÇ DEĞİLİM ÇOCUK... HELE BİR DE 1.5 AYDAN BERİ BİR TÜRLÜ İYİLEŞEMEDİĞİMİ VE BU SABA H KARGALAR MAMALARINI YEMEDEN YOLLARA DÜŞECEĞİMİ DÜŞÜNÜRSEN HAK VERİRSİN BANA SANIRIM... SEVGİMLE:)))
ediyorum yeisle kaşık kaşık aşklar
besliyorum
çelimsiz değil aşkım / sadece
yasak!
korkuyorum hepte yasak kalıcak
şiirlerinizi okumak her zaman için keyifli sevgiler...