(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAMA BENDEKİ BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAMA BENDEKİ BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düğüm düğüm kabus oldum ahtıma Son hamleyi yedim gönül tahtıma Nice gizler dolu kara bahtıma Sahte sevdaların durağı çöktü ------------- kutlarım düşündürücü bir bölüm kalemine ve yüregine saglık
Sayın gölge68 ; "iki dörtlük=bir roman" demiş. İzni olursa aynı tarifi kullanmak istiyorum bu şiir için. Sayın Abdullah Aytekin; "Hece vezniyle yazılmış olmasına rağmen duraklarda uyum olmamış gibi" demiş. Duraklara özellikle baktım, ben hata bulamadım. Her durak 6+5 kuralına uygun. Belki bahsettiği vurgular olabilir. Vurgular okuyana göre değişiklik gösterebilir. Bence vurgular da kusursuz. Tebrikler Sayın Yakuti. Çok güzel, hatasız, duygu yüklü bir şiir.
6+5 = 11 lik hece vezninin ustaca yazılmış, emek verilmiş bir özün. Yüreğine sağlık ozancan. Sitelerde az bulunan cinsten. Özlediğim bir tat. Severek okudum. Yazganınıza sağlık. Tüm esin perileri sizinle olsun. Sevgilerle.
GÖzüm yaşına kırağı çöktü" Ne muhteşem bir imge bu değerli arkadaşım... Şiirin tümü de çok güzel, ama bu dizeler hafızamdan hiç silinmeyecek. kutluyorum.
"Nice gizler dolu kara bahtıma Sahte sevdaların durağı çöktü"
Duraklar sürekli kalınacak mekanlar değil ama, bazen buradarda hayatı anlamak adına soluklanmak-sonra yeniden yola koyulmak güzel..İstikamet doğruysa menzile mani olmaz duraklar...Kutlarım kaleminizi...
ustat çökenden nasip almak gerek hak yolundan ayrılmadan sevmeyı bılmek gerek ne kadar alçakta olsa hayat felek ne kadar sırt donup sırt donmemızı bekleyıp dondugumuz yerde sırtımızdan da vursa sabır etmek gerek bır gun bır yerden mutlaka umut verecek .... ... sevgılerle...
konu hasret olunca şiir de kendisini okutturuyor hani. bir de böyle güzeli al götür beni de diyor yanıbaşında. tebrikler sevgili öğretmenim. başarılarınız daim olsun.
Hasret...Hasret...Hasret...Hep hasretlik olacak değil ya,bir yerde o da incelir ve kopar...Yine de derinde bir şey kalır...O bizim insanlığımızdır...Samimiyetimiz,dostluğumuz,yangınlığımız...Kıymeti bilinmemiş olsa da...Olsun,yüzümüz kendimize kara çıkmamıştır ya...Sayın Yakuti,çok daha ustaca yazmış...Her zamanki gibi...Kutluyorum...Saygılarımla...
Hasret efkarının ırağı çöktü
İçten içe akan gözüm yaşına
Yığın yığın hüzün kırağı çöktü
hasret ve hüzün iyi resmedilmiş bu dizelerde...
hasret sona ersin,hüzün dağılsın...tebrikler hacer hanım..sevgiler selamlar...+5