ters bir hikayeden düştüm durun! kızmayın çıkacaktım, olmadı kelimelerimi yıkar asardım düğümleyip astım, uymadı
şiir bile ilk dizeden değil sanırım tersten başladı...
şiirlerin ikinci eli yok değil mi?
mutluluğa ışkınlanmak gibidir başarısızlıkları kırmızı kurdeleye sarmak tüm kırmızıları yeşil sergilemekte
ters giden renkler müzesi...
cümlelerimi ağartamadım koyu renk boyandı tüm masalım... ters işlemle çözerken sorunları
gözyaşlarının ikinci eli buz kovaları...
uzun yolları sevişim, yangınlarımdan kaçışım kırılma eğrimin içinde ters taklalar atar kendi doğrusunu bulamamış mevsimlerim. sonuçsuzluğu bundan alt beyin kavgalarımın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ikinci el terslikler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ikinci el terslikler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
cümlelerimi ağartamadım koyu renk boyandı tüm masalım... ters işlemle çözerken sorunları gözyaşlarının ikinci eli buz kovaları...
uzun yolları sevişim, yangınlarımdan kaçışım kırılma eğrimin içinde ters taklalar atar kendi doğrusunu bulamamış mevsimlerim. sonuçsuzluğu bundan alt beyin kavgalarımın...
Yarın daha güzel olsun diye çırpınıp, hesap kitap yapılırken üstüne hayallerin eklendiği ama hiçbirşeyin istediğin gibi olmadığını gördüğün yine de tüm tersliklerine anlaşılmaz garip tuhaf yanına rağmen umut etmekten vazgeçilmeyen, öyle böyle derken geçip giden ömürde bugünlerin toplamıdır yaşam(ak)...
İçsel sorgulama, samimi-duru bir anlatımdı 'Şiir'.
Kutlarım sevgiyle...
sera. tarafından 11/26/2012 10:28:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
koyu renk boyandı tüm masalım...
ters işlemle çözerken sorunları
gözyaşlarının ikinci eli buz kovaları...
uzun yolları sevişim, yangınlarımdan kaçışım
kırılma eğrimin içinde ters taklalar atar
kendi doğrusunu bulamamış mevsimlerim.
sonuçsuzluğu bundan alt beyin kavgalarımın...
parlayan yıldızları rotam sayıp
azrail peşimde maviliklerden uçarken
ters işte kayaya çarpmalarım...
okumayın boşverin garip ve ters değilse yaşam
bugünlerde....
Selma Dönmez 26 kasım 2012
iÇTEN DUYGULARDI DİZELERE DÖKÜLEN, BEĞENİ İLE OKUDUM
YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK
YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN.............SAYGILAR