şimdi kalk ayağa! derin bir nefes al ve kapat gözlerini tut sağ elinle yüreğini susup dinliyoruz şimdi çıt yok!
............................................
dallar kurudu diyorum, bitti deniz köreltmeli mi gözleri ki baharı görmesin biliyorum yeşerecek yine çöreklenecek çiçeklenecek içime ben eski ben değilim diyorum şimdi başka biriyim eksilmiyorum aslında ama öyle demeliyim pas tutar mı altın sahte saksılarda yeşerir mi begonvil ben seni yok ettim diyorum ama sen beni ellerinin duası bil!
biliyorum bildiğini atmaz kendini burçlarından hiç bir kale altını çizdin mi bir kere geri dönmez çizgi mürekkebe kirpiklerimin maskarasını silmek mi bu uyurken ölmek demek mi arada çirkin görünmek aynalara bilmez miyim ’git’ demek sadece ’yol’ gibi üç harften ibaret söze ne hacet sökülse de, elbet ipini bilir ezbere kazak gide gide yorulur yollar sonra döner geri elbet ben seni uzak bir gezene yolluyorum biricik! ama sen beni yanaklarının yaşı bil!..
dibi kararınca yıkarım elbet atar mıyım hiç tencereyi! okşarım çıplak avuçlarımla kapatırsın en fazla rüzgârdan bunalan hırçın pencereyi kazınırsan yine içime tenha saatlerde kazma, kürek işlemez bir çukur gibi bir bulut devrilir gözlerime, sularım kimseye sezdirmeden ölürsün çok çok yaşarken yaşarken ölüme sokulur muyum hiç! ben seni unutmuş görüneceğim bir müddet
ama sen benim hiç tükenmeyecek zamanımsın sen benim canıma can katan tek müptelâsın sen benim ahirime açılan tek sıratsın sen benim cevabını ödeyemediğim tek suâlim sen benim dünyaya bedel tek muradım sen benim... ... ... ... ...
şiir bitmeden tükendi sayfa mürekkep tükenmeden zaman...
gidiyorum şimdi seni ’’Yüksek Sadakat’’ a içini de sana bırakarak ama kirpiklerini aşksız kırpana dek ve nabzın normale dönene kadar sakın açma gözlerini bilirim, seni ağlarken görmemden nefret edersin!
gerçi sen bilirsin en iyi ilacı! üç kere öpüp avucunu basacaksın yanağına
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendini Burçlarından Atan Kale Terapisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendini Burçlarından Atan Kale Terapisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"bildiğimi bildiğini biliyorum" der mi bilinmez ama insanoğlu hele de hatun kişiler bunca mısraya biad eder mi, e ediversin bizahmet aşığa maşuk gerekmiş öyle diyor atalar, dil git demiş yürek gitme diye figan etmekte ne diyelim her iş ehline bırakılmalı ki layık olduğunca ifa edilsin değil mi, lafı uzatmayalım // "Yâ Rab bela-yı aşk ile kıl âşîna beni,Bir dem bela-yı aşktan kılma cüdâ beni "//
siz yüksek sadakat yazınca bende bu şarkıyı düşünmüştüm :)) sayfanın sonuna gelince sürpriz oldu bana.
çok asi ve başına buyruk olsa da dik bir duruşu var bu şiirin. sadece sevgiliye duyulan bir isyan gibi de değil. siyasi bir yanı da var sanki. ya da bana öyle geldi. kendimce tabi... ama çok beğendim.
Usata şair, şiirin başında ayağa kaldırdığını şiirin sonunda yerine oturtmalı (Tüfek asıldıysa kapının arkasına o tüfek kullanılmalı). Asslında meditasyonun maksadı afirmasyondur. Bu biraz daha söyleyeceklerinin öneminden dolayı hipnotize etmeye, böylece bilince kazımaya yönelik, bir eylemin şiiri.
Şiiri uzun uzun yorumlamak yerine şiiri birkaç kez daha okumayı tercih edenlerdenim.
yüksek sadakat'den bir şarkı da iyi giderdi hani şiirin üstüne. sizde bir haller var hocam, duygusal yanınız ağır basıyor son dönem şiirlerinizde. çok beğeniyorum yani, kısacası:) saygılar...
// "Yâ Rab bela-yı aşk ile kıl âşîna beni,Bir dem bela-yı aşktan kılma cüdâ beni "//
selam ve saygılarımla