(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* SiZDEN BiRi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* SiZDEN BiRi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu koca âlemde bir zerre, tozum Muhammed dendi mi yaş dolar gözüm Mevlâna, Yunus’un izidir izim Hakk yolda ayağın kiriyim dostlar.
İhanet dendi mi dertlerim azar Haine dost demek dilimi bozar. "Yaramaz" diyenler fakiri üzer Bilin ki sizlerden biriyim dostlar. Bilin ki sizlerden biriyim dostlar.
Sizin fotorafınıza gönül gözüyle bakanlar bu dizelerin ne kadar haklı sahibi olduğunuzu zaten anlayacaklardır kanısındayım, çünkü insanı yürek güzelliği yüzüne vurur deyimini doğruluyor görülen suret.Rabbim o duygulu,inaçlı dost canlısı güzel yüreğinize göre versin her dileğinizi tebrik ediyor başarılarınızın devamını kalben diliyorum değerli dost yürek selam saygımla.
Dostlar bizi kara günde, Dost diyerek unuttular. Dipsiz kuyu inlerine, Dost dediler sarkıttılar. Kimi baktı yüzümüze, Sırıtarak dostum dedi. Dibi delik cebimizde, Üç-beş kuruş varsa yedi. Ne anladım bu dostluktan, Bir ileri,iki geri. Kirli yatak yastığından, Böyle dostun farkı ne ki? ...
Dostlukların Allah rızası olması dileğimle. Tebrik ederim Mecit Bey Kardeşim.