(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esbab-ı Mucibe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esbab-ı Mucibe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
. Aşkımız var, savrulmadık Yandık ama kavrulmadık Boşyere biz vurulmadık O yari katibe ettim .. Denilecek lafım bitti Elbisem çul afım bitti Buğdayım yulafım bitti Dünyayı garibe ettim..
UZUNCA BİR ZAMAN GELEMESEMDE BİLİYORUM Kİ BU DOST KALEM ÇOK USTA VE ÇOK DERİN GÜZEL YAZIYOR.YİNE BÖYLESİ GÜZEL ANLAMLI DİZELER TEBRİK EDİYOR DAİMİ BAŞARILAR DİLİYORUM ,MECBURİ GECİKMLERİMİ HOŞ GÖRÜN SELAM SAYGIMLA.
Rica ederim efendim ne demek memnun oldum.Bu arada benimde köklerim yörük..Şiir ve şair açıklamanızı fazlasıyla anladım:)Ne yazık ki günümüzde de var böyleleri...Önemli olan kaynaktır tükenmez...çağlayarak çoğalır hatta...saygımdasınız selam ile...
bakınız size bir hikaye anlatayım nnedense aklıma düştü
babam zamanında şiir yarışması düzenlenmiş babacığımda yörük adam işte fakat ferasset çok yüksekti bir şiir yazmış postalamış şehire inince
şu hani meşhur şiir varya
bebek beni deleyledi yaktı yıktı küleyledi bir kapıya kul eyledi diye
hah işte o babacığımın şiiridir ve tabi orda açıyorlar zaefları nasıl olmuşsa olmuş başkası sahiplenmiş şiiri..ve o şiir birinci olmuş o adamda ödülü almış.... tabii babacığım nerde takip edecek
zaman sonra bir bakmış kendi şiiri türkü olmuş radyolarda söyleniyor
Yoksulun düştü takkesi Aşikar oldu tekkesi Kalbinde mamur mekkesi Esbab-ı Mucibe ettim *********************************** Resim ve şiir öylesine güzeldi ki... Söz bulsam da methiye yazsam!.. Çok beğenilerimi takdirlerimle bırakıyorum efendim, kutluyorum usta kalemi...
Aşkımız var, savrulmadık Yandık ama kavrulmadık Boşyere biz vurulmadık O yari katibe ettim . Yoksulun düştü takkesi Aşikar oldu tekkesi Kalbinde mamur mekkesi Esbab-ı Mucibe ettim
güzel dizelerdi...sevgili kalem dostu.....candan yürekten kutlarım....
adamlar şiiri beğenmeyebilir yani ben bir dizi önlem alsam birkaç şeyler boşver şimdi o zaman zannımca çok daha kolay o böceğin konması fakat o zaman kendime saygım kalmaz bileklerime kelepce takmış gibi olurum :)))
isterseniz burdan hariçen szizinle görüşüp bu konuda konuşabiliriz...