(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Al Yakut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Al Yakut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.......Sevginin doruklara ulaştığı yüreğin sesi mükemmel bir anlam bulmuş dizelerde. .......Güçlü kalem sahibini kutluyor, en güzel sevgi çiçeklerini bırakıyorum dizeler arasına. ......Sağlıkla ve mutlulukla kalın, hoşça kalın.
HARİKA DİZELER, MANA DOLU DİZELER ÜSTADIM. GÖNÜL EVİNİZİN HİSLERİ DİZELERE NEFİ AKMIŞ. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. Bu yoksulun gönlü tok hakkını çoktan almış Al yakut değerini, rahmeti çok’tan almış Kalbindeki acıyı, saplı üç ok’tan almış Kutsanmış suretleri, rezil rüsva zanneder SAYGILARIMLA...
Bu yoksulun gönlü tok hakkını çoktan almış Al yakut değerini, rahmeti çok’tan almış Kalbindeki acıyı, saplı üç ok’tan almış Kutsanmış suretleri, rezil rüsva zanneder
güzelinden derin mana yüklenmiş bir manzum şiir. tasavvuf dilinde manevi hazla kaleme alınmış derin bir şiir. gönlü dünya nimetlerinden dolan bir kul. tebrikler.
Bu yoksulun gönlü tok hakkını çoktan almış Al yakut değerini, rahmeti çok’tan almış Kalbindeki acıyı, saplı üç ok’tan almış Kutsanmış suretleri, rezil rüsva zanneder
NEFIS BIR ANLATIM KUTLADIR DEGERLI SAIR Yoksul SAYGILAR SELAMLAR