(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BU GECE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BU GECE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabırsız biriyim; haddimi aştım Lâkin, kabul edin; doluydum, taştım Binbir yaram vardı, birini deştim Dize dize şiir ördüm bu gece...
Haddini aşan o yetkin kaleminize dost yüreğinize sağlık çok çok güzel iç dökümü dizeler tebrik klasik oluyor ama başka kutlama şekli bilmiyorum :) ilhamınız bitimsiz, başarılarınız daim olsun.gliba benim kalemi birileri yürüttü :) selam saygımla.
gelmeyenvuslat tarafından 11/13/2012 1:36:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bende dedim kalemimi biri yürütmüş sözümü üstüne mi aldı dost yürek :)) Elbette şaka kalem yerinde ama dediğiniz gibi ilhamla zamansızlık yarşıyor birde pc sorunu olunca zoraki tatil oluyor:) dediğiniz gibi bu güne kadar sesimi duygumuzu duyan dostlarımız bize yeter sağ olsunlar,ama şiire gönül veren kalmler duramaz :) tşk ediyorum güzel cvabi yorumunuza yüreğinize bitimsiz ilhamlar diliyorun. selam saygılarımla.
Iyi ki de doldunuz tastiniz bu guzel yurekli samimi dizelerle. Cok guzel anlatim ve emekti Mecit Bey. Siz yazin biz okuyalim. Tebriklerim ve saygimla..
Yine müthiş bir şiir okutun bu ağabeyine Allah dostlarına dost etsin meclisleri de olmamızı nasip etsin bizleri de sohbetlerinden nail etsin nasiplenelim.Dost kardeşim kalemine sağlık yüreğini kutladım selam ve DUA ile.
KİŞİ BİR COŞMAYA GÖRSÜN USTADIM. O ANDA NE YAPTIĞINI BİLMEZ HA BİRE SÖYLER DE SÖYLER, YAZAR DA YAZAR. SİZ İÇİNİZİ DÖKMÜŞSÜNÜZ Kİ BİR HADSİZLİK YAPMAMIŞSINIZ BANA GÖRE. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Dilime tesbihtir Rabb’imi zikir Yoluma ışıktır her müsbet fikir Kırıldı kalemin zinciri, şükür Dostlar meclisinde hürdüm bu gece.
________________________________ Dost coşmuş ve taşmış dostane, içten inci inci kalpten gelen dizeleriyle... Hecenin güçlü sesinden ballı, kaymaklı dost meclisine yaraşır nağmeler... Gönül ister ki bir nazire de biz sunalım dosta; ne var ki biz ne Şiirin Ziyası'yız, ne de şiirin azametlisiyiz... İçi bir hoş oluyor okuyanın, dostluk adına, güzellik adına, doyulur mu tadına?
Sevgi ve dostlukla güzel insan, değerli dost...
================================================= e d i b / a h m e t