Biliyorum Dilan Acımaktan vazgeçmeliyim kendime Ve kandırmaktan! Bir martı kanadına takılıp Gitmeli buralardan!
Severken nasılsa insan Ayrılırken de öyle olmalı Başka türlü nasıl katlanılır bu ironik duyguya Dağlanmış gönlünü avutabilmeli örneğin Ya da silebilmeli hafızasından hoyrat sevişmeleri Ah Dilan Alışılır mı acıya, aşka alışıldığı gibi Doğru ya bizim lügatimizde Aşk acıyla denkti.
Sen Dilan Ölürüm de yarım bırakıp gitmem seni derdin Sahi, öldün de haberim mi yok sevgilim! Yine de inancım yitsin istemiyorum sevgiye.
Dursun zaman Dilan Zaman: Tanrının insandan aldığı intikam Yalan her şeyi düzelteceği Seni hafızamdan sileceği yalan!
Sanma ben senden gittim Kendimi bir boşluğa hapsettim Evet hayat devam ediyor Dilan Ve ben aşkı da acıyı da sende temize çektim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dursun Zaman Dilan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dursun Zaman Dilan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her şey biter,
başladığı yerden uzar ayrılık,,
nefret biter,
AŞK söner,,
ne kin kalır ne öfke,,
ne intikam gözlerimde,,