nobran bir dalgınlıktır çoğu kuşları ürküten ayakkabıları kaldırımlara tekmeleten yanakların zulmüyle kodesleyen bir dili üzerinde yürümekte zorlandığın adımlardır çoğu zaman yaka paça uyandıran kara uykudan. uykular hep pembedir, uyanmadan!
yorgunluk, fişlenmiş fiil yüklemesi olmalı zihnin dar/alan zaman limanı dinlenmek suskunluk bilmecesi... uyumak, susturmak belki denizi belki iyice yanaştırmak filikaya naaşı boğulmamak için yalancı öksürükler doğrular hep karanlıkta girer menzile çoğu gece, boş geçen günleri sağlaması yastıklar yükseltmek için sudan başı!
nasırlar değer en çok saklandığı halde en ucube yerlere ya da gözler üşütür en çok en az rüzgâr içtiği halde çoğu bir gripine saklanır umut bazen portakaldadır panzehir tedavisizdir bazı hastalıklar ve sisli havada çoğalır yalnızlıklar kimse bilmez kahverengideki kerameti kocakarı tedavilerine ondan el atar -fallarla fincan aynı familyadan- veya ılık bir duş sonrası kolaj balık yüzdürmek anasonda, maydanozla...
çoğu nasırlı bedenler terler özlemle ruhu t e k e l i n d e tutar sevi tedavisizdir bazı hastalıklar öyle ya ne bilsin midede çözülen aspirin kalbin yerini bazı hastalıklar, iki elli omuz masajı sever mesela, yürek gribi!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yürek Gribi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yürek Gribi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgün şiir, bu hastalığın çaresi var elbet ancak korunmak en iyisi. Bu denli çalışkan olup böyle özgün yazan kaç isim var bilmem... Tebriklerimle Serhat Abi...
Üstadım takdir edersiniz ki "başlık,, çok önemlidir... Özellikle kitap için, bir film için, şiir için... Dikkat çekici olmalı ki değer bulsun... Şiirin başlığı o kadar özgün ve diikat çekici ki hemen süzüldük şiire... Keçi gribi, domuz gribi, kuş gribi derken kalp gribi de Serhat hocamdan:)
"çoğu bir gripine saklanır umut bazen portakaldadır panzehir tedavisizdir bazı hastalıklar ve sisli havada çoğalır yalnızlıklar,,
Her derdin devası var; ama yürek derdi başkadır diyen kalem ne kadar etkili ve özgün dile getirmiş duygularını...
"çoğu nasırlı bedenler terler özlemle ruhu t e k e l i n d e tutar sevi tedavisizdir bazı hastalıklar öyle ya ne bilsin midede çözülen aspirin kalbin yerini bazı hastalıklar, iki elli omuz masajı sever mesela, yürek gribi!.. ,,
Ve finalde ispatlamaya gidilmiş örnekseme yaparak, duygu duygu akarak şiirin pınarlarında... Ne güzel örneksemeler... Kalem haklı:
"Tedavisizdir bazı hastalıklar,,
Gönülden yürek özlerine, etkili şiire teşekkürler...
Sevgiler, hürmetler...
================================================ e d i b / a h m e t