Bugün havadan sudan olalım Deniz yükselsin mesela Balıklar dökülsün martıların ağzına Kız kulesi, üzüm sepeti... Derken, Gardolaptan ( ki gardıropmuş kahrolası tren beklediğim ) Naftalin kokulu anılar çıkarayım Bir fincan çay ısmarlayayım sana Sen bana üç beş dal Monte Carlo Bir teşhis koyalım cırcır böceklerinin kanatlarına Burda hava kasım sulardan yağmur.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Havadan Sudan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Havadan Sudan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru bildiğimiz pek çok yanlış var hayatımızda. Gardırop örneğinde olduğu gibi. Anamızdan duyduk, o da gardolap derdi. Sonra okullu olduk, öğrendik doğrusunu. Gerçi her diploması olan yine de yanlış telaffuz etmeye devam eder. Koca şiirin içinde ben neye takıldım.
Bugün havadan sudan olalım Deniz yükselsin mesela Balıklar dökülsün martıların ağzına Kız kulesi, üzüm sepeti... Derken, Gardolaptan ( ki gardıropmuş kahrolası tren beklediğim ) Naftalin kokulu anılar çıkarayım Bir fincan çay ısmarlayayım sana Sen bana üç beş dal Monte Carlo Bir teşhis koyalım cırcır böceklerinin kanatlarına Burda hava kasım sulardan yağmur.
Degerli dost Özlem Pala, konusmak ve paylasmak ne kadar güzel bir sey. Insanlarin artik konusma yerine cep telefonleriyla sohbetlere gittikleri bu zamanda insanlarin konusmaya ne kadar muhtac oldugunu anlatmissiniz. Müthis bir siir, cani gönülden kutlarim. Yanilmiyorsam sizi siirgezginleri sitesinden taniyorum. Olabilir mi?
Havadan Sudan olmak açılınca bir kitap... Mesela Hava, Havva olsun. Su da Adem. Havadan sudan olmak Cem olmak. Keşke herkes Havadan sudan olsa Havadan sudan yazsa. Tebrikler, saygı ve selam ile.
bir şiirdir yaşamak en duygulu coşkulu halleriyle kelimelerin yetmediği halleri kağıda dökmesiyle hayat ya eski bir şarkı ya yürek yakan bir türkü her şey başlıyor tabi insanın kendini sevmesiyle
havadan sudan işte.
Kutlarım.