(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sallanan Koltuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sallanan Koltuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
//Asıl sevdiklerim en içimdekilerdir. Onlarla yaşarım eğer yaşarsam. ATTİLA İLHAN//
Bir ses beklemek,soluk beklemek suskunluğun en acımasız olduğu zamanlarda.Sessiz b/akış ile izliyorum dizeleri.Sesiyle,sözüyle,fon müziği ile bütün bir güzellik vardı şiirde."İyi ki varsınız". Selamlarımla kardeşim.
İşte ben bu yürekten çıkan şiirleri bu yüzden bu kadar seviyorum..Öyle sıcak ki ve öyle beklentisiz.. Kimse anlasın diye bir derdi yok ve o kadar hemdem olmuş ki eşyanın hakikatine,onu öyle güzel çekiyor ki insan halimize..
Sallanan koltuğun gelişinde gidişinde ve gıcırtısında yaşanan duygu yoğunluğunu öyle güzel betimlemişsiniz ki saygıdeğer hocam.Bir an gözümün önünde canlandı gece, karanlık ve oturan bir adam...geçmişten geleceğe konuşan, yakın bir o kadar uzak bir nefes ....Çok ama çok güzeldi.Duyusal estetiği öyle güzel resmetmişsiniz ki.Hayran kalmamak elde değildi.Götürdü tahmin edemeyeceğiniz kadar uzaklara...Sağolun .Gönül emeğiniz varolsun.Saygılarımla.
Onlarla yaşarım eğer yaşarsam.
ATTİLA İLHAN//
Bir ses beklemek,soluk beklemek suskunluğun en
acımasız olduğu zamanlarda.Sessiz b/akış ile
izliyorum dizeleri.Sesiyle,sözüyle,fon müziği ile
bütün bir güzellik vardı şiirde."İyi ki varsınız".
Selamlarımla kardeşim.