(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eğreltiotu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eğreltiotu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen şiiri okuduğum an, hemen yazma fırsatım olmuyor ne yazık ki...ama bu sayfa en sevdiğim sayfalar arasında yer almaya başladı...şiirleriniz, seçtiğiniz müzikler ve sesinizin buğusu içinde insan kendini mistik bir çiçek bahçesinde dolaşıyormuş gibi hissediyor...teşekkürler şairim...
beni "seni bekliyor" bulacaksın, ne zaman gelirsen umurumda değil hangi gün, hangi saat, kaç yıl sonra ne zaman aklına düşersem, ne zaman yola düşersen gelmesen de sor, rüzgara, kar’a, bahara, çocuksu bakışlara farketmez istesen istemesen hatta gelmesen dilerim bana gel beni sev, aldırmam geçen yıllara
Latife olsun diye söyledim zira siz eşimi iyi tanırsınız ve biz de sizi...Böyle bir şey olmayacağını bildiğim için rahatım...İyi Bayramlar Emine Hanım...
-sevgilinin geleceği zaman belli değil- Aslında o da belli :) Çiçeklerin dilinde Eğreltiotu -samimiyet-anlamı taşır yani ne zaman samimisin o zaman gel diyor.(Bir de bu açıdan bakın) Ayrıca yorum yapan kardeşlerim bayan ağırlıklı hanıma söyledim çayları hazırlıyor bir yere ayrılmayın sakın :) Selamlarımızla...
seni bekliyorum halâ umutla umudum var gelecegine dair yûreginde emsalsiz sevdanla ne zaman geldiginin ônemi yok ômrûm yettikçe bekleyecegim umutla ve sabirla zamani egrelti otuna bagladim yeserdiginde gelemezsen gôverdiginde olmazsa soldugunda son nefesimi vermedden gel tut ellerimi gel de ne vakit gelirsen gel bekliyor bulacaksin beni sevdanla..
der gibi dizeleriniz.
ne zaman gelirsen gel yeterki gel demis sair ister bahar olsun ister hazan beklemenin sabrini da verdi bana seni bana yazan yaradan...