(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sus. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sus. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kim kime galip gelir, hangisi alaşa eder diğerini, hangi duygu diğerini pes ettitir, yürek neye meyl eder, yürek nelerde titrer. Adını kim koyar isimsizlerin, hangi ismi ne diye yakıştırır insan bulunduğu duruma istinaden, yüreğe burukluğu veren kimin neyin ağacının meyvesidir. Yollar çetin, aşk savruk serseri, acımasız, gaddar, narin zarif ve bir okadar naif. tazecik yüreklere kasatura ile işlenen izlerin iyilieşme şansının yüzdesi ne ? son durağım snein limanın vazgeçiyorum kendimden... şiirdi vesselam kaleminn ucu bitmesin şaire, sen yaz , yazki kış görmesin sayfalar.
Öyle ki duygular, aşka/aşksızlığa ait tüm renkleriyle ebru misali dağılmış suya ve toplanmış bir kağıtta şiir misali yada 'sus' misali .. sus ki demini alsın resim ..
bu üç heceyi kendine paraflamış Şair ve bir demiş ayrı parantez ile;
'tutunmadıysan tutmam da'
Kesinlikle Şair işi olmakla birlikte bir aralık sanki yada bir son belki ama öncesi var; 'gerçek değil' ... bundandır dökülmeler..
ve nedense aşağıdaki kısımda 'azığım zehir bineğim gamdır yaram yarimdir yarim yaramdır' şarkısı düştü dilime. Çağrıştırdı bilmukabele..
-bir-
diyorsun
‘gel’
bilirim
sihirli kelimedir çevirir yönü
yıkmam alnıma diktiğin ağacı
kökü ihanet
dalları ayrılık
yaprakları sıfır
unutmam
-iki-
kırılmış bir yüzük atıldığında
göğsüm üstüne
yeni yetmeliğimden sıyrıldım
yandım zemheride
iz taze
izi acımasız
izin sızım
saçlarımdan ellerini çeken
rüzgârlar
hüzün tozlarını kaldırıp doldurdu
uykusuz gecelerin
yorgun işçilerine / gözlerime
esiyor hâlâ
öyle çirkinim ki
-üç-
dudağımı
isyan fermanlarıyla boyadım
sûzinâk şarkılarla kanıyordu
aşkı inkâr edenler hiçliğinin
günahkârıyım artık
uğrama yakınlarıma
buralarda
aklım zehir
dilim zemberek
-bir-
suyun Kevser
aşın tokluk
yanın gerçek değil
tutmadan
bırakansın sözlerini
tutunmadıysan
tutmam da
Başarılar dilerim, Yunus diyarından selamlar.