(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
aşka dair şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
aşka dair şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ailecek tanıma fırsatı bulduğumuz çok değerli bir Hanımefendi… Hani ‘Hayatım Roman’ derler ya işte öyle biri… Sade,duygusal,içten tıpkı o güzide öyküleri gibi… Teşekkürler Emine Hanım…İyi ki varsınız…
Ve nasıl anlatacağımı bilemediğim sevgili Kardeşim,çok değerli Öğretmenim... Hiçbir şiirimde beni yalnız bırakmayan (hatta yorum yazılmadığında benim adıma üzülen :) ) şiirleri kadar insanlığı takdire şayan ve sesinden uzak kalınamayacak bir yorumcu,bir şiir dostu,bir anne,bir kardeş yani insan gibi insan...
//Yalnız kaldınız sanırsınız, Biliyorum. Yalnız bırakılmışsınız, Biliyorum. Ötesi yok.
II Ötesi var: Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanin kendine mektup yazması Ve donup-donup onu okuması Yalnızlığın da ötesidir. ÖZDEMİR ASAF//
//Hayatın hızıyla yaşadık o aşkı Her şey bir anda başladı Yaşandı Ve bitti...
Yan yana gidip de bir süre Ayrı yönlerde uzaklaşan İki tren gibi... ATAOL BEHRAMOĞLU//
Tebrikler öğretmenim. sevgi ve selamlar.