adressiz labirent olur dudaklar ıssız doklara sokulur şavkı tükenik gemiler idamlık sözler böler adamlığı iğnesiz dikilir hasret yüreğe elma ağacına çıkar bir kuyumcu? mantık uğramaz aşka şimdi, nihilist varsayımlar zamanı!
sakil hürmetlere kurulur taklar yüreği itfaiyeler basar sinameki vurur zaman susar çığlıklar bir an bir çağdır o vakit dolanır diline mağribi kelamlar kâh Raman’sın şimdi kâh Nemrut ya da golden renkli bir elma ağacı!
kısılır idâre bozulur kimya kümülüs düşer nefesler yatay bir seyir başlar perdelere bir sayfiye filmi gibi çıplaktır her şey köşelerde biter tavan!
duymazsın hiç bir çocuk sarılır memeye bir örümcek daha ağlanır sonra Rimbaud girer şiire teslim olur ortam! ve o ’belâlı susuzluk uçup gider göklere’
ve kalakalırsın öylece elma ağacındaki kuyumcu gibi!
ya sağa dönersin ya kendine yasaktır, ağırdır ağrıtır yüreği nihilist sol(u)lumalar kimsesizlik denizidir şiir yasaktır tek bir replikle sollamak! ve miâdı ihtiyar yaşlı bir yalandır yas aklamak!
yas bozdurmaktır ağlamak!
ve en çok işte bu zaman benzersin e l m a s ı n ı kaybetmiş bir ağaca bir kuyumcuya!
iğnesiz dikilir hasret yüreğe ve tesbihte hata varsa, yarımdır dua!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nihilist Muamma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nihilist Muamma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve en çok işte bu zaman benzersin e l m a s ı n ı kaybetmiş bir ağaca bir kuyumcuya!
iğnesiz dikilir hasret yüreğe ve tesbihte hata varsa, yarımdır dua!
şiir de kullanılan imgelerin anlamlı olması etkiler beni, sırf değişiklik olsun diye imge yağmurunda ıslatan şiirler, sadece akıp gider ruhu beslemeden...
finalde ki çift anlamlı ve vurucu imgeler çok etkiliydi.
Biraz zorladı beni...
Tebrik ederim...
Sayenizde bir takım fikirler edindim...